[feat] spoilerbalk

Pagina: 1
Acties:
  • 421 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:41

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Topicstarter
Er zijn al meermaals topics over geweest. Ook wordt er al maanden, zo niet jaren, verbetering beloofd. De laatste belofte lag voor zover ik me kan herinneren met de introductie van T7. De spoilerbalk. Hij is nog altijd onbruikbaar op tablets. Wel wordt hij veelvuldig gebruikt in topics over films / series die juist erg lekker lezen op een tablet.

Volgens mij is het vrij eenvoudig op te lossen door een onclick elementje te zetten op de

code:
1
<small>spoiler:</small>

Dat vervolgens de css van de spoilerbalk aanpast naar een leesbare variant. Het enige 'probleem' dat ik zo zie is dat de div waarin de spoiler omsloten zit geen class mee heeft gekregen en dus misschien lastiger te targetten is met css alleen.

Aangezien ik deze optie ook niet zag in de poll bij de .plan leek het mij goed hem nogmaals onder de aandacht te brengen. Deze aanpassing zou het leesgemak bij tabletgebruikers fors verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-07 05:54
Dat er een topic in LD wordt geopend waar het e.e.a. wordt besproken maakt het nog geen belofte. Ik vind de insteek een beetje gedramatiseerd als ik eerlijk ben.

Anyhow, het is wel iets waar we naar moeten kijken. Dat het niet in de poll zat, betekent niet dat het nooit in de poll zal komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Topicstarter
My bad. Ik ben het ;) -icoontje in mijn eerste paragraaf vergeten, waardoor het iets dramatischer overkomt dan het bedoeld was. Ik meende me ook een belofte te herinneren dat het aangepakt zou worden in het redesign. Het blijkt na wat zoeken een verwachting van BtM909 te zijn geweest waar ik me op baseerde. En een ik zal er eens naar kijken van Crisp zo'n twee jaar geleden.

Ik blijf erbij dat een dusdanig kleine ingreep het leesgemak van bepaalde topics fors zou verbeteren op touchdevices. En na twee jaar topics hierover en een al maar stijgend touch-gebruik wordt het wel tijd om het wat hoger op het prioriteitenlijstje te zetten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118213

+1

Het is al jaren iets waar veel om gevraagd word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Topicstarter
Top dat het is aangepast! Bedankt hiervoor.

Voor wie het nog niet is opgevallen: tikken/klikken op een spoiler veranderd de kleur van de tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Woei, nu kunnen we ook mobiel spoilers lezen *O*

Dank u Lieve Devvers! <3

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-07 04:18

F.West98

Alweer 16 jaar hier

spoiler:
Bedankt :)

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-07 05:54
;)

Ik sluit het topic omdat het is opgeleverd :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.