applicatie voor bureaublad indeling

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet400
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-06 14:24
Ik zoek een stukje software waarmee ik mijn desktop efficiënt en netjes mee kan indelen.
In het verleden heb ik gebruik gemaakt van Fences, waarmee je snelkoppelingen op je desktop kan groeperen, dat was best aardig, maar ik vroeg me af of er alternatieven zijn hiervoor.

Wat gebruiken jullie om je snelkoppelingen te organiseren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:41

Onbekend

...

Met Fences gaat het bij mij wel goed. Je moet ook zo min mogelijk snelkoppelingen op het bureaublad hebben staan.
Anders toch maar mappen op het bureaublad maken en daarin de snelkoppelingen zetten. :)

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Ik heb geen idee, maar ben erg benieuwd naar eventuele oplossingen :Y Zelf doe ik het altijd hanmatig; alle veelgebruikte programma's in horizontale regels verdeeld met steeds een witregel ertussen. Bovenste rij is Computer, Prullenbak en veelgebruikte mappen, daarna Creatief, Web, Office, Games, Tweaks (CPU- en GPU-Z en dergelijke programma's). Dat levert een redelijk schone layout op waarbij toch alles voorhanden is.

Grootste nadeel is dat door het wisselen van monitoren (series kijken op TV) de lay-out regelmatig gehutseld wordt en ik het terugzetten inmiddels wel zal ben.

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 22-02-2013 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262853

Anoniem: 172410 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 08:01:

Grootste nadeel is dat door het wisselen van monitoren (series kijken op TV) de lay-out regelmatig gehutseld wordt en ik het terugzetten inmiddels wel zal ben.
Je zou eens kunnen kijken naar software bedoeld voor meerdere schermen, zoals UltraMon en DisplayFusion.
Die hebben meestal wel een functie om buroblad indeling(en) op te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:39

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Anoniem: 172410 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 08:01:
Ik gebruikte vroeger iconoid hiervoor. Je kon daarmee je icoonlocatie opslaan en herstellen dmv een muisklik. Weet niet of 't nu nog steeds werkt, heb 't jaaaaaaren geleden voor 't laatst gebruikt.

Oh, blijkbaar werkt 't op W7 en zelfs x64: http://www.sillysot.com/

Commandline FTW | Tweakt met mate