Sorteren op naam/omschrijving

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STFU
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 23:07
Ben ik nou gek geworden of kun je niet meer sorteren op naam/omschrijving van de producten!??

Ik geef toe, op criteria als prijs of specificaties sorteren is erg handig, maar de naam is toch wel het uitgangspunt van een product. Vroeger stond het standaard gesorteerd op naam, waarna je zelf een andere sortering kon kiezen. Nu staat het standaard gesorteerd op populariteit en sorteren op naam is er niet meer bij.

Hopelijk kan sorteren op naam toegevoegd worden. Het lijkt me, nogmaals, wel de meest principiële manier van ordenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:53

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Nope, sorteren op naam kan inderdaad niet meer, maarrrrr het komt (als het goed is) wel terug. Dit wordt meegenomen in een algemene overhaul van de sorteeropties (die op meer plaatsen wel duidelijker/beter kunnen), dus het duurt misschien iets langer dan simpelweg een extra sorteeroptie toevoegen. Ik heb geen inzicht in de dev-agenda, dus ik kan niet zeggen wanneer het af is.

Dit overigens wel nog met een kleine slag om de arm. Ik ben geen designer en ook geen devver, er kunnen dus redenen zijn om dit alsnog niet toe te voegen, hoewel ik me niet kan bedenken dat het niet gaat gebeuren. Maar gezien de vraag vanuit de community (je bent niet de eerste) en ook van onze afdeling, denk ik dat het wel losloopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STFU
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 23:07
Glaanie schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 09:38:
Nope, sorteren op naam kan inderdaad niet meer, maarrrrr het komt (als het goed is) wel terug. Dit wordt meegenomen in een algemene overhaul van de sorteeropties (die op meer plaatsen wel duidelijker/beter kunnen), dus het duurt misschien iets langer dan simpelweg een extra sorteeroptie toevoegen. Ik heb geen inzicht in de dev-agenda, dus ik kan niet zeggen wanneer het af is.

Dit overigens wel nog met een kleine slag om de arm. Ik ben geen designer en ook geen devver, er kunnen dus redenen zijn om dit alsnog niet toe te voegen, hoewel ik me niet kan bedenken dat het niet gaat gebeuren. Maar gezien de vraag vanuit de community (je bent niet de eerste) en ook van onze afdeling, denk ik dat het wel losloopt :)
Okay, bedankt voor de terugkoppeling :)