• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:35

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Topicstarter
Hoi, ik maak me zorgen om de volgende verkoper:

http://tweakers.net/aanbod/user/297023/

Hij heeft vanavond zo'n 4 MacBook Pro's en een iMac online gezet. Gloednieuw.

Reden van verkoop:
Rede van verkoop is dat ik nog een tegoed had bij de winkel die ik op moest maken. Dat is nu verrekend
Ik heb twee problemen er mee:

1) Ik vind het een raar verhaal dat niet zuiver klinkt. Maar goed, ik kan het ook mis hebben.
2) Ik vind dit soort handel niet passen in V&A. Maar goed, ik ben geen beleidsmaker.

Daarom deze melding, succes er mee.

[ Voor 7% gewijzigd door sebastius op 21-02-2013 21:58 ]

• fazertje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 18:36
Hij zal nog geld tegoed hebben gehad van een leverancier, en dat op geeist hebben, als er dan geen cashs is krijg je in natura betaald,
Daar lijkt het op

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:35

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Topicstarter
Nou dan hoop ik maar dat ik ooit zo rijk wordt dat ik dit gewoon kan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:14

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Ik heb de advertenties in ieder geval verwijderd aangezien het niet de bedoeling is tig advertenties aan te maken met spullen die je (nog) niet eens in bezit hebt.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike1992
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-07 15:00
Het ging om een bedrag van 1600 euro wat ik nodig heb maar de leverancier niet cash uit wilt betalen,
Ik kan dus een macbook/imac kopen voor dit bedrag, ik denk als ik dan 100 euro onder de pw prijs aanbied, heb ik het meeste geld in elk geval terug :) niks duisters verder ;) gewoon factuur met garantie ook.
Jammer dat dit niet in de pw mag, is toch een mooi aanbod?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiriLLu
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-05-2024
Ik vind het een mooi aanbod, als je het geleverd krijgt met factuur en garantie is het niet raar 100% legaal.

Ik zie deze advertentie meer als een dienst voor iemand die een gloednieuw product wilt aanschaffen met wat extra korting.

[ Voor 18% gewijzigd door KiriLLu op 22-02-2013 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike1992
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-07 15:00
Hoe denken de modjes erover? Zijn er mogelijkheden? Of hier iemand met interesse? PB mag altijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:47
Van mij mag het deze keer, bij wijze van uitzondering. Maar dan met één advertentie en wel deze : V&A aangeboden: Apple producten 100 euro goedkoper als pricewatch met garantie!

[ Voor 68% gewijzigd door zeef op 23-02-2013 14:43 ]

Pagina: 1