Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Mijn IP adres wordt gezien als spamadres

Pagina: 1
Acties:

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-10 20:44

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
Sinds vandaag heb ik 3x de melding gehad dat mijn ip adres wordt gezien als "gevaarlijk".
Mijn KPN IP adres wordt dan getoond onderin de pagina. Er staat ook bij dat dit kan als mijn landcode als ZZ staat geregistreerd.

Na een refresh is het weer in orde, maar het is denk ik een bug.

De bug lijkt er sinds vandaag te zijn op mijn Windows 7 systeem icm Firefox en op mijn Transformer Android tablet met de standaard Android browser.
Ik zal aan deze melding nog een screenshot toevoegen als ik het weer zie.
Tot op heden heb ik geen extra info.

Ik denk ik meld het even en ik hoop dat dit de juiste locatie is :)

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• MrVl
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-10 17:37
Ik heb er ook last van als ik op mijn werk zit...maar misschien is dat maar goed ook ;)

Verwijderd

Waar of op welke site zie je dat? Het lijkt me dat als jij werkelijk een spammer bent er niet z’n balkje komt maar wel een mailtje van je provider of de politie? Balkjes moet je maken voor een browser en het lijkt niet logisch dat er zoveel spammer zijn dat dit rendabel is om in te voegen op je site en dan nog wel zonder verdere actie te ondernemen? Mogelijk is het een van de vele lok-reclames die geld willen of iets dergelijks, foute boel dus?

• Dirk
  • Laatst online: 15-11 11:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Die meldingen zijn het gevolg van plan: Tweakers beperkt toegang vanuit buitenland in strijd tegen spam. Verder kan ik er ook niets mee.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Is het ondertussen beter? We hebben de tests nog wat verder getuned.

Mocht het nog niet helemaal verdwijnen, dan is het handiger als je de instructies uit de melding opvolgt en een mailtje stuurt. De personen die die mail ontvangen helpen je dan een stuk sneller dan wanneer je moet wachten tot e.e.a. hier in het forum gelezen wordt ;)

• Kiswum
  • Laatst online: 19-10 20:44

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
Ik heb nooit een mail ontvangen, ik kreeg het op dat moment onderaan de pagina te zien, het was random en niet elke keer (KPN is Nederlands en zou geen probleem mogen zijn natuurlijk). Het gebruikte IP adres heeft misschien duizenden keren contact gemaakt in 7 maanden tijd :)
Ik zag via mijn gebruikersnaam dat ik was ingelogd, maar als ik wilde reageren zag ik de melding staan, bij een refresh was het weg en kon ik gewoon reageren.

Aangezien ik het probleem al 1 week niet meer heb gehad, mag deze melding wat mij betreft worden afgesloten doordat het lastig is om dit te reproduceren.
Bedankt voor jullie reacties en eventuele acties!

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Pagina: 1