Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Goede laptop voor rond de €550

Pagina: 1
Acties:

• Emielcp
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-11 07:21
Ik ben opzoek naar een snelle laptop die voor m'n studie zal zijn en misschien ook soms voor games en films zal worden gebruikt. Budget rond de €550.

Heb zelf een beetje rond gezocht en kwam op een paar leuke laptops:

pricewatch: Acer Aspire V3 V3 551-10468G1TMaii

pricewatch: HP Pavilion g6 2273sd

Graag tips voor het kopen van een laptop en suggesties zijn ook welkom! :)

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Doe er 100€ bij en je hebt een Dell Inspiron 15 SE.

Degelijke processor en gpu en natuurlijk 1080p.

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:07
Blijf een eind uit de buurt van Pavilion laptop's. Eigenlijk ook van Acer, maar goed. Verder wat Chris Smoove zegt. Leg een kleine 100 euro bij en koop gelijk wat goeds.

• Emielcp
Okee bedankt! Zal er even over nadenken. Ziet er inderdaad ook mooi uit :)

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Het is 750, maar er zijn kortingsbonnen etc. Dus je zou rond de 650 moeten komen.

• Emielcp
Okee waar kan ik die vinden?

Is die acer niet goed? Heb er niet mega veel verstand van maar dacht dat die specs er wel goed uitzagen :P

• jakob558
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:46
De Acer heeft een lage resolutie scherm.
Lees verder het LAA Beleid even goed door, vooral puntje 2 :)

• Emielcp
Okee bedankt! Is dat echt veel minder? Ik ben nu ook ondertussen even aan kijken naar die Dell.

even dat invullen:P :

Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Voor de studie (Standaard Windows office), films en games
Wat mag je laptop gaan kosten?
Rond de €600.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Moet wel mee naar school, voor de rest niks. Zat te denken aan een 15" scherm.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt voorkeur, moet wel betrouwbaar zijn.

• N0EPie0910
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:04
Voor de Dell Inspiron 15R SE betaal je op dit moment €605 (goedkoopste versie). Kijk hier even hoe je dat moet doen.

Kleine berekening die ik zojuist heb gedaan:
Afbeeldingslocatie: http://img198.imageshack.us/img198/6345/prijs220213.png

Dit is met cashback van 7% (shopkorting.nl en EPP-korting op het goedkoopste model van €699 Dell prijs.
Je krijgt hier een gratis externe HDD bij van 500GB.

• jakob558
Het verschil tussen 1366*768 en 1920*1080 is in het volgende plaatje mooi te zien:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vY3IsaX.png

Dit is dus als je een word document op 100% bekijkt. Aardig wat winst dus, ik kom nu van 1366 naar 1080p, op 2 15,6" schermen. En wat is dit fijn :)

• Emielcp
Heel erg bedankt! Ga dan denk ik toch voor die Dell. Nog heel even sparen en dan kan ik hem kopen :) EPP-korting is gelukt. Ik zag ook nog dat je een trucje had om hem zakelijk te kopen zonder btw, al lijkt me dit niet helemaal legaal... :P

• jakob558
Op het zakelijk gedeelte van de Dell site staan de prijzen ex-btw vermeld, maar dan betaal je wel btw :) Dit kan je echter als bedrijf terugvragen, dus laat Dell voor de makkelijkheid de prijzen ex-btw zien, net zoals Makro in de foldertjes doet :)

• Emielcp
Bedankt allemaal! Heb de dell gekocht ^^ erg blij mee, en krijg hem over anderhalf week binnen :) Nogmaals bedankt!

• Thymon
  • Laatst online: 29-11 19:57
Zie ik het nu goed of boren ze een 'gratis' externe HDD er door heen?
Hij staat er automatisch bij, maar zie nergens de prijs eraf gaan (zo ver ik kan zien kan je hem gewoon verwijderen en kom je op €622 ofzo uit voor het systeem)

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-11 18:32
volgens mij kom je voor de goedkoopste 15RSE, die met de I5. Na kortingsbon, epp truc, het verwijderen van die gratis HDD en 7% shopkorting ongeveer op €550 uit.

• Emielcp
Klopt, heb de EPP truc niet gebruikt. HDD eraf gehaald, en korting toegepast. Kwam uit op €555! Erg mooie prijs voor zo'n mooie laptop :D

• EpicRemy
  • Laatst online: 09-06-2024
Hoi,
Ik ben ook op zoek naar een laptop en de dell inspiron 15R SE lijkt mij wel wat maar ik zag dat hij 4x usb 3.0 inputs heeft en ik vraag mij af kunnen alle usb er op? of moet je een speciale soort usb 3.0 ervoor halen.
? iemand ? :)

• JustwilliamNL
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-11 06:48
EpicRemy schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:29:
Hoi,
Ik ben ook op zoek naar een laptop en de dell inspiron 15R SE lijkt mij wel wat maar ik zag dat hij 4x usb 3.0 inputs heeft en ik vraag mij af kunnen alle usb er op? of moet je een speciale soort usb 3.0 ervoor halen.
? iemand ? :)
Deze zijn ook compatible met usb 2.0 dus geen zorgen ;)

Verwijderd

Ik ben op zoek naar laptop ongzelfde budget om beetje games van deze tijd te kunnen spelen iemand iets gedachten?

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 16:52
Zelfde laptop, de dell 15 r se ;)

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

• EpicRemy
  • Laatst online: 09-06-2024
Weten jullie mischien wanneer de volgende actie van dell inspiron 15R SE komt? omdat deze tot vandaag geld en ik niet precies alle tijd nog heb om beslissen.
??? :)

Verwijderd

Ben van plan de 15R SE te kopen. Ik hecht veel waarde aan een verlicht toetsenbord. Nu kun je dat niet meer via de site aanvinke. Gisteren heb k met Dell gebeld, telefonisch kun je deze optie erbij nemen vor 40 Euro. Echter bij teleonische bestelling geen EPP truc en volgs mij ook geen kortingsbonnen... Weet iemend hier meer van?

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:07
Verwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 11:31:
Ben van plan de 15R SE te kopen. Ik hecht veel waarde aan een verlicht toetsenbord. Nu kun je dat niet meer via de site aanvinke. Gisteren heb k met Dell gebeld, telefonisch kun je deze optie erbij nemen vor 40 Euro. Echter bij teleonische bestelling geen EPP truc en volgs mij ook geen kortingsbonnen... Weet iemend hier meer van?
Klopt, hier moet je dus eigenlijk een keuze maken. Net wat je belangrijk vindt.
Pagina: 1