[Win XP/Outlook 2010] onvoldoende systeembronnen

Pagina: 1
Acties:

• SanTropez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-10-2024
vriend van mij wil van win xp met outlook 2010 (uit office2010) naar een nieuwe machine met win 8 en daarop ook outlook 2010.
Nu is mij verteld dat outlook 2010 geen pop3 ondersteund, echter test mail via kpnmail werkt prima.

Dus dan migreren met behulp van een mobiele harde schijf.
Immers hij wil de oude email bestanden blijven bewaren enzo.
Deze export actie gestart binnen outlook levert hem onvoldoende systeembronnen op c:

Ook bij het openen van mail met bijlage stopt outlook ermee.

Iemand een idee?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

OL afsluiten en het pst file kopiëren. Zo nodig scanpst draaien en daarna openen in de nieuwe OL

Voor de rest is wat meer informatie nodig. Stoppen: is dat op de oude of de nieuwe PC? En wat bedoel je met er mee stoppen, wat zijn de precieze foutmeldingen in beeld en in de event viewer?

Zijn zowel OS als OL op het de laatste patchniveau?

Omdat het meer over de applicatie dan het OS gaat, verplaats ik je topic van Windows Clients naar CSA en zet ik de applicatienaam in de topictitel (en haal ik de spelfout uit "systeem bronnen"). Welkom trouwens!

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanTropez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-10-2024
Hallo FJK,

Ik begrijp uit jouw relaas dat we de .pst file van outlook op de oude machine moeten kopieren.
Deze is bijna 1 Gb groot.
Waar naartoe? Naar de nieuwe machine en dan staat deze naast de nieuw aangemaakte .pst file waar de laatste nieuwe berichten instaan (gisteren, eergisteren...etc), dus ook een nieuwe naam geven.

Inmiddels zit er iets meer beweging in de oude doos en heeft hij een archive laten draaien. Deze is weg gekopieerd als archive.pst. Alleen in outlook staat de inbox nog vol.

Hierop adviseerde in een auto archive te laten doen, afgelopen nacht. Ik verwacht dan een file met alle berichten van de oude pc. Deze kopieren naar de juiste directory op de nieuwe pc. Hierna binnen OL vragen om import gegevens?

Want nogmaals, de sequence OL starten, kijken naar inbox, openen van een (willekeurig) bericht met bijlage en de machine sluit in een flits OL af... einde programma. Dan verschijnt er in beeld onvoldoende systeem bronnen.
Hierna kunnen we OL wel weer opnieuw opstarten, maar de acties blijven dezelfde.

Waar staan adressen en andere aanverwante artikelen van OL? want die moeten ook mee naar de nieuwe pc.

Alvast bedankt.