Pak0.pk3 van Quake3 is corrupt op de CD

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:42
Ik heb de originele CD van Q3 arena en ik wilde hem weer eens installeren, kan hij het pk3-bestand niet meer van de cd lezen. Heeft iemand een idee waar ik dit bestand kan downloaden of kan verkrijgen. Het is een erg groot bestand (470 MB).

Wellicht heeft iemand een tip hoe ik er aan kan komen...

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Cd'tje opsturen naar Id of zo. Iig leverancier hier in Nederland en dan krijg je hopelijk een nieuwe.

• bassio
Maakt het dan niet uit de het spel al een paar jaar uit is??

Verder wil ik hem eigenlijk liever downloaden (gaat lekker snel met kabel), dan die hele rompslomp van opsturen e.d.

Verwijderd

Jah, dat wil iedereen wel lekker warez downloaden, zoek en u zal vinden,
(ik heb met google office xp gevonden :) )

• bassio
Warez:? Sorry hoor, ik vraag alleen maar een bestand van de cd... Als jij met alleen het pk3 bestandje het hele spel kan spelen :?....

Volgende keer gewoon niet reageren a.u.b.

Verwijderd

Op zondag 03 juni 2001 00:09 schreef bassio het volgende:
Warez:? Sorry hoor, ik vraag alleen maar een bestand van de cd... Als jij met alleen het pk3 bestandje het hele spel kan spelen :?....

Volgende keer gewoon niet reageren a.u.b.
als jij een bestand wat bij een spel of programma hoort download van internet is dat net zo illegaal als dat je een compleet spel download oid...
Ik vraag me alleen wel af of het ook illegaal is als je wel in het bezit bent van het origineel...
Grant of License for Software. Subject to the terms and provisions of this Agreement and so long as you fully comply at all times with this Agreement, HearMe and ID grants to you the non-exclusive and limited right to use the Software in executable or object code form. The term "Software" includes all elements of the Software such as data files, images appearing in the Software, and screen displays. You are not receiving any ownership or proprietary right, title or interest in or to the Software or the copyrights, trademarks, or other rights related thereto. For purposes of the first sentence of this section, "use" means loading the Software into RAM and/or onto computer hard drive, as well as installation of the Software on a hard disk or other storage device, and means the uses permitted in sections 3. and 5. herein below. You agree that the Software will not be shipped, transferred or exported into any country in violation of the U.S. Export Administration Act (or any other law governing such matters) by you or any one at your direction and that you will not utilize and will not authorize anyone to utilize, in any other manner, the Software in violation of any applicable law. The Software shall not be exported or re-exported into (or to a national or resident of) any country to which the U.S. has embargoed goods or to anyone or into any country who/which are prohibited, by applicable law, from receiving such property. HearMe and ID reserves all rights not granted in this Agreement, including, without limitation, all rights to HearMes and ID's trademarks.
:)

• bassio
Hee, dat is nou nog eens info. Ik neem alleen aan dat je, als je het spel eenmaal gekocht heb, exact diezelfde onderdelen zou mogen downloaden of op een andere manier verkrijgen. Je hebt er immers voor betaald.

Ik ga in ieder geval de cd opsturen en dan zie ik het wel...

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 03 juni 2001 01:18 schreef bassio het volgende:
Ik ga in ieder geval de cd opsturen en dan zie ik het wel...
Zou je mij een plezier willen doen en de afloop laten weten?

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Je kan van mij wel dat bestandje krijgen..
Ik heb het origineel..
ICQ me ff op 63197082

Verwijderd

Met alleen pak0.pk3 kan je dus wel het hele spel spelen!!!

Nice try, dude, maar voor warez ga je maar ergens anders zoeken...

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:08

Copyman

Dode muis

Op zondag 03 juni 2001 10:04 schreef Debbus het volgende:
Met alleen pak0.pk3 kan je dus wel het hele spel spelen!!!

Nice try, dude, maar voor warez ga je maar ergens anders zoeken...
Jah, dat kan wel jah... gewoon renamen naar pak0.zip, en voilla! Daar heb je Q3. ;)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Als je goed op je orginele (?twijfel) cdtje kijk, zal je zien dat als het niet werk bij installatie je gewoon op kan sturen, geld terug krijg en anders andere cd. email anders john eff bij idsoftware.

http://mrfloris.com

• bassio
Leuk zeg, iedereen beschuldigd je gelijk van alles en nog wat...

Ik was (en ben nog steeds) in de veronderstelling dat je met alleen dat pk3 bestand nog niet het spel kan spelen. Je hebt toch nog veel meer files nog, insall e.d.

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Naast pak0.pk3 heb je ook nog pak1.pk3 en quake3.exe nodig ja. Overigens hoef je het spel niet te installeren (Q3 vereist geen reg-entries), je kunt de files gewoon naar een folder op je HD kopieeren.

Ik ben het trouwens met je eens dat BEPAALDE mensen hier *meteen* de moraalridder gaan uithangen, omdat een verzoek misschien weleens toevallig een verhulde vraag om warez zou kunnen zijn. Aan dat soort schijnheiligheid heb ik een pesthekel.

Verwijderd

Op zondag 03 juni 2001 12:10 schreef Nephilin het volgende:
Naast pak0.pk3 heb je ook nog pak1.pk3 en quake3.exe nodig ja. Overigens hoef je het spel niet te installeren (Q3 vereist geen reg-entries), je kunt de files gewoon naar een folder op je HD kopieeren.

Ik ben het trouwens met je eens dat BEPAALDE mensen hier *meteen* de moraalridder gaan uithangen, omdat een verzoek misschien weleens toevallig een verhulde vraag om warez zou kunnen zijn. Aan dat soort schijnheiligheid heb ik een pesthekel.
Ik zei er misschien wel iets van, maar ik doe bijvoorbeeld nooit meldingen bij stoute usertjes, Ik gaf de jongen zelf nog een tip!

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-01 08:17
als je van het gezeik af wil zijn, plaats dan gewoon ff een campic met de originele cd en een papiertje met je nick erop :)
Pagina: 1