[iPhone 4 iOS 6.1.2] Update sectie in App Store laadt niet

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 321197

Topicstarter
Ik heb 11 apps die geüpdatet kunnen/moeten worden zoals ik op het app-overzicht op de app-store kan zien.

Als ik echter de app-store open en op updates klik worden de updates niet geladen maar blijft het scherm wit, af en toe zie ik wel het data laad icoon draaien bovenin het scherm.

Ik heb reeds de netwerkinstellingen hersteld en de iphone opnieuw opgestart, geen resultaat, iemand een idee / ervaring hiermee

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-07 11:09
Probeer ook altijd het probleem duidelijk te omschrijven in je topic titel :)

Ik heb er geen last van op m'n iPhone 5, maar er schijnen meer mensen last van te hebben als ik het zo zie op Twitter.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Topicstarter
Ja excuus ik had de titel even moeten controleren, veel apple bugs de laatste dagen .. even afwachten dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:51

JB

Cédric roelt!

Ook in het ervarigen topic zijn er mensen die dit melden (waaronder ik). Ik heb het met mijn iPad 3 gehad. Opgelost door een tip middels de App Store te sluiten (2x home knop en dan kruisje) vervolgens de iPad uit/aan gezet en de App Store weer gestart. Daarna werkte ie weer.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4jackal
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-06 16:47
Heb hetzelfde probleem gehad met mij iPhone 5, uit ergerenis heb ik de telefoon maar opnieuw ingesteld in itunes.
Daarna werkte het wel weer, maar ik zie nu weer steeds vaker dat het een minuut of 2 duurt voordat hij de updates weergeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Heb het ook wel eens gehad, op 6.0 overigens. Zag er nu ook wat meer melding van langskomen op Twitter dus het lijkt bij meer mensen voor te komen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:11
Dat heb ik constant op mijn iPhone 5. Ook last gehad op de iPhone 4S. Sinds ze de Appstore hebben veranderd heb ik er last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja inderdaad, heb nu app-store vele malen gesloten geopend, telefoon opnieuw opgestart en gereset, nu werkt het opeens weer.

Het gaat (al is het misschien gevoelsmatig) niet echt de goede kant op wat betreft softwarebetrouwbaarheid van apple. Het kan ook dat door de grote media-aandacht en gebruikersband dit een gevoel betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:09
Ik heb het ook af en toe op mijn ipad en iphone 5 dus het zal wel ergens bij Apple mis gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethereal81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-06 16:51
Instellingen --> Privacy --> Locatieinstellingen --> Systeem --> Locatie toestemming voor genius apps uitzetten. Dit las ik ergens, en na dit gisteren te hebben gedaan werkt vandaag de update sectie in de appstore weer naar behoren! Kan ook met eventuele willekeur te maken hebben (de ene keer werkte de update-sectie wel, de andere keer niet), maar wellicht is dit de oplossing. Ik heb het pas een dag geleden aangepast, dus veel ervaring heb ik niet, maar try and find out :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Ik heb er overigens ook last van...

Alle zaken die hierboven zijn gezegd (behalve dan een volledige restore) heb ik tig keer geprobeerd maar mocht niet helpen...

Maar ben in ieder geval niet de enige met dit probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Raar genoeg doet tie het nu ineens weer wel na een respring... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik heb er inmiddels ook geen last meer van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ja denk dat het iets bij Apple zelf was...

Hoe dan ook opgelost!
Pagina: 1