Bij het copieren van een volledige database ben ik al tegen enkele foutmeldingen gelopen, maar ik heb ze tot hiertoe allemaal kunnen verhelpen, alleen voor de laatste vind ik geen oplossing.
SQL Error: ORA-12953: The request exceeds the maximum allowed database size of 11 GB
via
[code=sql]
select * from DBA_DATA_FILES;
[/code=sql]
Heb ik gevonden welke datafile er een maximum size had van 11G. Hoewel er nog maar (volgens de BYTES kolom) 100M gebruikt werd, heb ik toch de maxsize verhoogd naar 12G
Ook vreemd is dat ik noch van, noch naar dit schema kopieer. Alle acties op dit schema komen dus van Oracle zelf uit.
Echter bleef de foutmelding tevoorschijn komen, dus volgende stap dat ik geprobeerd heb is door de file manueel te vergroten naar 12G
Bij deze laatste stap kreeg ik ook dezelfde foutmelding.
Kan er iemand mij een duwtje geven in welke richting ik nu moet gaan zoeken?
SQL Error: ORA-12953: The request exceeds the maximum allowed database size of 11 GB
via
[code=sql]
select * from DBA_DATA_FILES;
[/code=sql]
Heb ik gevonden welke datafile er een maximum size had van 11G. Hoewel er nog maar (volgens de BYTES kolom) 100M gebruikt werd, heb ik toch de maxsize verhoogd naar 12G
Ook vreemd is dat ik noch van, noch naar dit schema kopieer. Alle acties op dit schema komen dus van Oracle zelf uit.
SQL:
1
| alter database datafile '...\USERS.DBF' autoextend on maxsize 12G; |
Echter bleef de foutmelding tevoorschijn komen, dus volgende stap dat ik geprobeerd heb is door de file manueel te vergroten naar 12G
SQL:
1
| alter database datafile '...\USERS.DBF' resize 12G; |
Bij deze laatste stap kreeg ik ook dezelfde foutmelding.
Kan er iemand mij een duwtje geven in welke richting ik nu moet gaan zoeken?
[ Voor 5% gewijzigd door Big Womly op 22-02-2013 11:20 . Reden: Extra info ]
When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia