/offtopic
meen je dit nou? wat wil jer mee doen?
/offtopic
meen je dit nou? wat wil jer mee doen?
/offtopic
ja dat meen ikmeen je dit nou? wat wil jer mee doen?
ik wil mijn hele bureau als muismat kunne gebruiken, ik heb veel muisen en veel PC's
dus heb ik ook veel muismatten. maar dat staat niet, gewoon lelijk!
edit:
zinlooze edit
zinlooze edit
Op m'n werk had iemand een heel apart matje en heeft daar een groot vlak uitgeknipt en op de tafel gelegd, werkt ook perfect. Was een soort antislipspul dussehh
Ik heb nog nooit een muismat gebruikt. Mijn muis ligt gewoon op mijn bureau.
Anders zou je gewoon een stukje zijl kunnen nemen dat je bij de dischtstbijzijnde tapijtenboer kunt halen.
Anders zou je gewoon een stukje zijl kunnen nemen dat je bij de dischtstbijzijnde tapijtenboer kunt halen.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
nee dat denk ik nietOp zondag 03 juni 2001 10:15 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Zou een optische muis geen goedkopere oplossing zijn?
als ik zijn verhaal vertaal naar het nederlands
ik het veel muisen voor veel PC op mijn bureau, dus ook veel muismatten.
/quote
vertaling
ik heb veel muisen en veel PC's
dus heb ik ook veel muismatten
/vertaling
gratis af te halen SUN ultra1 compleet
voor mijn nieuwe pc heb ik al de Cordless Mouseman Optical maar voor de andere 3 pcs niet(die ga ik ook niet kopenOp zondag 03 juni 2001 10:15 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Zou een optische muis geen goedkopere oplossing zijn?
leuk in het donker tiepen hoor zie niet wat ik in tiep en conteroleer het ook niet!Op zondag 03 juni 2001 10:25 schreef Barracuda_1 het volgende:
[..]
nee dat denk ik niet
als ik zijn verhaal vertaal naar het nederlands
ik het veel muisen voor veel PC op mijn bureau, dus ook veel muismatten.
/quote
vertaling
ik heb veel muisen en veel PC's
dus heb ik ook veel muismatten
/vertaling
no offence
euhm, je scherm geeft toch licht?
en hoe kan het om half 12 daar nog donker zijn dan?
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Ik heb optical muisje van logitech, wireless wheelmouse mannetje
dus
ik heb geen muismatje nodig
YES
dus
ik heb geen muismatje nodig
YES
http://mrfloris.com
wat ik fout hat getiept wat gister nacht toen was het hiero donker. bij jullie zeker niet???Op zondag 03 juni 2001 12:21 schreef HaaZie het volgende:
euhm, je scherm geeft toch licht?
Oftewel: Hij had zijn scherm uit gezetOp zondag 03 juni 2001 12:26 schreef Bill_Gatjes het volgende:
wat ik fout hat getiept wat gister nacht toen was het hiero donker. bij jullie zeker niet???
Pagina: 1