Modden Deus Ex (origineel?)

Pagina: 1
Acties:

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Onlangs de deus ex collectie gekocht en nu wilde ik gewoon bij de eerste game beginnen.
Na een hoop gedoe eindelijk 1080p resolutie gefixt.
Ik had geen hoge verwachtingen qua graphics, maar mooi is anders daarom wil ik graag modden.
Ik gebruik nu de kentie Deus Exe renderer
Daar staat ook een manier beschreven hoe mods toe te voegen. Dit lukt me echter niet en ik vroeg me dan ook af of iemand me op weg kan helpen om mods als new vision aan de praat te krijgen.

MVG

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Na een hoop gekloot heb ik een aantal mods geinstalleerd, helaas herkend de launcher alleen de HDTP (met installwizard):(
De andere mods heb ik geinstalleerd door files te overschrijven, maar na 3 keer dezelfde deusex.u file te hebben overschreven snap ik wel dat het programma het niet meer begrijpt. Iemand tips?

Edit, ah leuk volkomen instabiel.
Begin weer opnieuw vanaf vanilla steam. :(

Edit 2 Ow leuk, hetzelfde gelulhannes ook bij deus ex invisible war :(

Edit 3, blijkt dat ik de new vision SDK moet hebben. Ga nu daarmee aan de slag en probeer het opnieuw. I'll keep u posted. nu eerst even wat andere games spelen en dna ga ik morgen verder klooien. Ik zal morgen beschrijven of en hoe ik Deus Ex aan de praat krijg met een direct3d10 renderer in 1080p en eventueel met mods (newvision en unofficial patches).

Uiteindelijk alleen Kentie's Direct3d10 launcher en new vision aan de praat gekregen, want de unofficial fan patch v2 wordt

Kentie's is heel eenvoudig, download de Deus Exe zip pak deze uit in je steamapps=>common=>deus ex=> system (en overwrite) de files. De volgende keer dat je Deus Ex in steam opstart krijg je Kentie's alternatieve launcher.
New vision 1.5 download je hier en dat werkt met een handige installer.

Vervolgens heb ik nog een aantal andere mods in de system map geplaatst, maar die worden door de launcher niet herkend (new vision wel) dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze niet werken, maar toch.

Zal een upje plaatsen als ik aan invisible war begin.
(vet spel trouwens, gameplay is een beetje gedateerd, maar met new vision is het graphisch in orde voor mij)

[ Voor 83% gewijzigd door eL_Jay op 23-02-2013 18:22 ]