hallo tweakers, hoop dat jullie me kunnen helpen want zelf kom er niet meer uit
. omdat de fan van mijn ouwe trouwe ati radeon 4850 begon te klinken als een roestige bladblazer besloten maar eens te investeren in een nieuwe videokaart. met het oog op een nieuwe pc later dit jaar is het een xfx 7870 dual dissipation geworden. vanmiddag in mijn pc geschroefd, ik doe mijn pc vol verwachtimg aan en het enige wat gebeurt is dat er wat fans gaan draaien, hd's proberen op te spinnen maar verder niks , nakkes nada. enfin, kaart even gereseat, pci-ekabels nog ff extra aandrukken maar nog steeds niks. dus denk ik, ik schroef ff mn 4850 trug maar die doet nu hetzelfde, ook fans die gaan draaien, hd's die achter elkaar op proberen te spinnen en geen beeld. enige manier om de pc dan nog helemaal uit te krijgen is via de knop op de voeding. en nu houdt mijn tweakerkennis eingenlijk wel op. ik heb wel veel moeite moeten doen om die 7870 erin en eruit te krijgen langs alle kabels (kabelmanagement is niet mijn sterkste punt) maar voor zover ik kan zien zit alles er nog goed in. dus, wat zou ik nog kunnen proberen? heb helaax geen reserveonderdelen om te testen. alvast bedankt voor de suggesties!
volledige specs:
intel c2d 8500 @ 3,6 ghz
asus p5q pro moederbord
4 gb ddr2 kingston valueram
asus 4850/xfx 7870 dual dissipation
voeding: 600 w coolermaster silent pro (2008)
antec p182 kast
1 of ander pci-geluidskaartje
volledige specs:
intel c2d 8500 @ 3,6 ghz
asus p5q pro moederbord
4 gb ddr2 kingston valueram
asus 4850/xfx 7870 dual dissipation
voeding: 600 w coolermaster silent pro (2008)
antec p182 kast
1 of ander pci-geluidskaartje
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2013 15:59 ]