Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• jumpie89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-02-2023
hallo,
ik ben op zoek naar een nieuwe smartphone.
ik gebruik hem vooral voor internet, facebook, wat spelletjes en emails.
ik heb bij men vorige (galaxy s) toch wat last gehad van haperingen of vastlopers dus dat zou ik zeker willen vermijden nu, was wel een 2dehandse en kan al mss wat ouder geweest zijn dus kan je moeilijk vergelijken.
Ik heb een budget van ongeveer 250-300 euro. vooral snelheid is dus wel belangrijk, kwaliteit van foto's en dergelijke iets minder maar liefst ook nog degelijk.
zelf dacht ik aan volgende:
lg optimus l9
galaxy s2
xperia s
galaxy s3 mini
lg optimus 4x hd
graag jullie mening of andere opties.

• Saitek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:34
In jouw optie zal ik voor de Xperia S gaan. Een telefoon die voldoet aan de dingen die jij er mee wilt doen, en je krijgt er als extra'tje een zeer mooi design (imo) er bij!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:21
Ik zou ze op een vergelijkingssite als GSMArena.com naast elkaar zetten en op detail kijken wat de verschillen zijn en daarmee je keuze nauwer zien te krijgen.
Ook eens in de winkel ze gaan vasthouden want je hebt verschillende maten hier benoemd, en het moet toch lekker in jou handen liggen.
Als laatste moet je afwegen of software updates belangrijk zijn, bijvoorbeeld Samsung gaat vrij lang door met nieuwe versies uitbrengen, terwijl Sony meestal met een jaar al stopt, en van LG heb ik geen idee wat hun beleid daar is. Overigens werkt Sony mee aan custom mods, dus daar zou je ook voor kunnen gaan mettertijd.

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-10 10:51
Galaxy s2 is in principe gewoon een top toestel.
nu nog voorzien van android 4.0.4 maar krijgt binnenkort een update.

Een s2 zou je al voor rond de 200 euro nieuw in de verpakking kunnen kopen, dan wel 2e hands maar gewoon nieuw + bon.

eventueel is een LG optimus 4x HD ook zeker de moeite waard, hogere resolutie, betere processor maar helaas wel mindere software...