Een goede morgen iedereen,
Ik ben voornemens thuis alles nieuw (tv, home cinema set) te kopen, (in een ander topic al heel erg goed geholpen m.b.t. de tv.
TV. Panasonic Viera TX-P42ST50 of de Panasonic Viera TX-P50ST50 zal het gaan worden.
Dan zit ik met een rest vraag, hoe pak ik het aan m.b.t. een home cinema set.
Koop ik leuk voor 500/600 euro een set compleet of zouden jullie mij aanraden losse componenten te halen (waarschijnlijk het laatste)
Ik dacht voor optie 1 aan het volgende, als jullie nog andere opties hiervoor hebben schiet maar raak:
Yamaha BDX-610
Onkyo HT-S3505
Als ik voor optie 2 zou gaan dacht ik aan het volgende
Reciever
Onkyo TX-NR414 prijs 249
Speakers
Boston Acoustics A26 (zijn deze voor zowel front als rear??) prijs 99 ps.x4??= 396
Center speakers
BOSTON ACOUSTICS BAA225C ZW prijs 140
Bassbox
BOSTON ACOUSTICS ASW 250 prijs 199
Vooraf gezegd, ik ga de setjes luisteren en zo mijn smaak eruit halen.
Ik zou daarom ook graag van jullie horen optie 1 en optie 2
Bij optie 2 als ik losse componenten haal, wat haal ik als eerst en hoe bouw ik het uit ---reciever-center speaker, of reciever frontboxen.
Ps, ik wil het voornamelijk voor film (3d etc) gaming en muziek luisteren wij via upc radio op de tv)
Ik hoor het graag,
voor nu alvast erg bedankt
Ik ben voornemens thuis alles nieuw (tv, home cinema set) te kopen, (in een ander topic al heel erg goed geholpen m.b.t. de tv.
TV. Panasonic Viera TX-P42ST50 of de Panasonic Viera TX-P50ST50 zal het gaan worden.
Dan zit ik met een rest vraag, hoe pak ik het aan m.b.t. een home cinema set.
Koop ik leuk voor 500/600 euro een set compleet of zouden jullie mij aanraden losse componenten te halen (waarschijnlijk het laatste)
Ik dacht voor optie 1 aan het volgende, als jullie nog andere opties hiervoor hebben schiet maar raak:
Yamaha BDX-610
Onkyo HT-S3505
Als ik voor optie 2 zou gaan dacht ik aan het volgende
Reciever
Onkyo TX-NR414 prijs 249
Speakers
Boston Acoustics A26 (zijn deze voor zowel front als rear??) prijs 99 ps.x4??= 396
Center speakers
BOSTON ACOUSTICS BAA225C ZW prijs 140
Bassbox
BOSTON ACOUSTICS ASW 250 prijs 199
Vooraf gezegd, ik ga de setjes luisteren en zo mijn smaak eruit halen.
Ik zou daarom ook graag van jullie horen optie 1 en optie 2
Bij optie 2 als ik losse componenten haal, wat haal ik als eerst en hoe bouw ik het uit ---reciever-center speaker, of reciever frontboxen.
Ps, ik wil het voornamelijk voor film (3d etc) gaming en muziek luisteren wij via upc radio op de tv)
Ik hoor het graag,
voor nu alvast erg bedankt
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 488415 op 21-02-2013 10:06 ]