ASUS STRIX X99 | Intel i7 5820K | 32GB DDR4 Avexir Raiden | ASUS STRIX OC 1080 | NZXT Kraken X42 | Plextor NVMe 512GB | Samsung EVO 840 512GB | Inwin 904Plus | Acer Predator XB280HKbprz | Corsair VOID Wireless | Corsair M65 Pro RGB | Corsair K70 RGB
Nee dat is waar, alleen ik had het idee dat alles wat blijft hangen eventueel je systeem kan vervuilen. Ik heb namelijk af en toe bij het booten dat dit ontzettend traag gaat (duurt 5 minuten), zonder dat er updates worden geinstalleerd. Na een reboot doet hij er gewoon weer 40 seconde over.. Geen idee waar dit aan ligt, vandaar het idee alles er maar helemaal af te gooien en met een volledig schone pc te beginnen! Maar kennelijk niet nodig?
ASUS STRIX X99 | Intel i7 5820K | 32GB DDR4 Avexir Raiden | ASUS STRIX OC 1080 | NZXT Kraken X42 | Plextor NVMe 512GB | Samsung EVO 840 512GB | Inwin 904Plus | Acer Predator XB280HKbprz | Corsair VOID Wireless | Corsair M65 Pro RGB | Corsair K70 RGB
Dat is inderdaad niet nodig. Voor het herinstalleren van een OS is een quickformat of partitie verwijderen en opnieuw aanmaken voldoende. De oorzaak van het langzame booten moet je elders zoeken.
Wil je een harde schijf verkopen dan is een wipen/erasen wel noodzakelijk als je wilt je dat niemand je data meer kan terughalen.
Wil je een harde schijf verkopen dan is een wipen/erasen wel noodzakelijk als je wilt je dat niemand je data meer kan terughalen.
Verwijderd
[ Voor 91% gewijzigd door Uncle Mel op 30-01-2014 21:46 ]
Aha, nou dat formatteren moet wel lukken dan.
Rest mij nog een vraag:
Wat voor software te gebruiken om het systeem goed schoon te houden (elimineren van onnodige achtergrondprogramma's e.d.)? Het is even geleden dat ik mijn eigen desktop had en ben dus niet meer op de hoogte van de laatste software op dit gebied.
Rest mij nog een vraag:
Wat voor software te gebruiken om het systeem goed schoon te houden (elimineren van onnodige achtergrondprogramma's e.d.)? Het is even geleden dat ik mijn eigen desktop had en ben dus niet meer op de hoogte van de laatste software op dit gebied.
Eeuhm, zolang je niet zelf zooi installeert (dus gewoon stock Windows houd met alleen Chrome en Office bijvoorbeeld) hoef je geen gekke capriolen uit te halen om het systeem schoon te houden... hooguit met CCleaner eens wat temp-files weghalen, maar daar blijft het dan ook wel bij
Pagina: 1