Ik wil graag een coax kabel trekken naar alle slaapkamers en de huiskamer vanaf de meterkast maar ik weet niet welke hardware ik nodig heb. Ik wil graag voorbereid zijn op de toekomst (interactieve TV, Full HD TV, etc.)
Op dit moment heb ik het volgende:
Nu zit ik ook met het dilema dat het aardig wat kabel is wat ik moet trekken
Slaapkamer 1:10 meter
Slaapkamer 2:14 meter
Slaapkamer 3:15 meter
Slaapkamer 4:22 meter
Slaapkamer 5:26 meter
Huiskamer: maximaal 10 meter
Wellicht zal ik dus ook een multitap (Hirschman Multitap 947368101 ?) moeten aanschaffen met een retour-signaal of zal ik toch een versterker nodig hebben? Indien er een versterker nodig is om de alle signalen te versterken weet ik niet wat ik nodig zou hebben; ik heb geen versterker gevonden die 6 aansluitingen heeft voor deze afstanden.
Graag vraag ik dus om aankoop advies om bovenstaande plan te realiseren.
Alvast bedankt!
Op dit moment heb ik het volgende:
Maar nu heb ik begrepen dat deze coax kabel niet voldoende is en is mij de Hirschman Coca 799 aangeraden.Coax kabel voor Radio en TV, Extra dun, slechts 3,7mm
Let op: Deze kabel is door zijn geringe diameter natuurlijk gemakkelijker weg te werken, maar het verlies in de kabel is wel iets hoger dan bij normale Coax kabel.
Specificatie:
• Impedantie: 75 Ohm
• Kern: 0.8mm
• Mantel: PVC, Wit, 3.7mm
• Afscherming: Dubbel, Koper
• Attenuation dB/100m
100 MHz 16.7 dB - 500 Mhz 37.8 dB - 950 MHz 53.0 dB - 2050 MHz 68.9 dB - 2400 MHz 72.9 dB
Nu zit ik ook met het dilema dat het aardig wat kabel is wat ik moet trekken
Slaapkamer 1:10 meter
Slaapkamer 2:14 meter
Slaapkamer 3:15 meter
Slaapkamer 4:22 meter
Slaapkamer 5:26 meter
Huiskamer: maximaal 10 meter
Wellicht zal ik dus ook een multitap (Hirschman Multitap 947368101 ?) moeten aanschaffen met een retour-signaal of zal ik toch een versterker nodig hebben? Indien er een versterker nodig is om de alle signalen te versterken weet ik niet wat ik nodig zou hebben; ik heb geen versterker gevonden die 6 aansluitingen heeft voor deze afstanden.
Graag vraag ik dus om aankoop advies om bovenstaande plan te realiseren.
Alvast bedankt!