Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiggyB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-06 00:21
Ik heb thuis een home cinema set van Samung (geloof de e5500) waarbij ik het volgende ervaar.
Als ik de set aanzet verspringt de source na een seconde of 10-20 naar Digital in. Ik wil dat de set gewoon blijkt staan op de source die het meest gebruik (HDMI 2).
Weten jullie of er een manier is om een 'standaard source' in te stellen of in ieder geval het automatisch switchen uit te zetten?
Zowel in de handleiding als op internet kan ik niets bruikbaars hierover vinden, wellicht dat iemand ideeen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjentjuh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09-2023
Heeft een vriend van mij ook. Niks aan te doen en zul je mee moeten leren leven...
Tenminste voor zover wij hebben kunnen uitzoeken.

PunlArjen

• BiggyB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-06 00:21
arjentjuh schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 18:35:
Heeft een vriend van mij ook. Niks aan te doen en zul je mee moeten leren leven...
Tenminste voor zover wij hebben kunnen uitzoeken.
Nooooooo ;(

Dat zou wel ff zonde zijn. Zal eens kijken of er hier nog iemand reageert en anders ff contact opnemen met de Samsung helpdesk, wie weet ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Had hier ook dat rond de 2 jaar eerst om de haverklap de cd-lade open ging. Later was het de source die steeds veranderde.

Wat blijkt, dit is gewoon een fabrieksfout en ligt aan het touchscreen van het display. Waarom dat eigenlijk touch moet zijn, is mij geheel onduidelijk omdat er nog fysieke knoppen naast zitten. Samsung doet hier na je garantie niets meer mee maar gelukkig is er een simpele maar zeer efficiënte oplossing: koppel het touch gedeelte af. Display doet het dan nog prima, maar je moet de afstandsbediening gebruiken voor sommige functies. Hieronder een link met duidelijk stappenplan en plaatjes, sindsdien nergens meer last van gehad.

http://www.avsforum.com/f...ps-changing-source-3.html