Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Network traffic monitor tool

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views

• fuuv
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-10 13:01
Hallo tweakers,

Ik ben op zoek naar een network traffic monitor tool die verkeer van alle apparaten in een netwerk in de gaten houdt. Deze kan aangegeven per apparaat hoeveel bandbreedte er gebruikt wordt en liefst ook op process niveau inzage geeft hoeveel bandbreedte deze gebruiken. Realtime.
Alle packets e.d. vind ik minder interessant.

Liefst gratis natuurlijk. en het installeren van client sided plugins oid. is geen probleem.

Iemand een goeie tip?

bvd!

Groet,

Mark

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Wat ik een beetje mis in je topic start is wat je zelf allemaal al bekeken hebt. Met een paar voor de hand liggende zoekwoorden krijg ik van google al een paar resultaten die er uit zien alsof ze gaan over wat jij zoekt. Kan ik diezelfde tools wel gaan opnoemen, maar als jij ze al bekenen hebt voegt dat weinig toe ;)

Als ik jou was zou ik eerst een lijstje maken met tools die doen wat jij wil en dan voor jezelf bekijken wat de voor en nadeleen van bepaalde oplossingen zijn. Als je er dan niet uitkomt kan je altijd een topic maken waarin je aangeeft welke tools je bekeken hebt en waarom deze niet aan de eissen voldoen.

Desktop | Server | Laptop

Dit topic is gesloten.