Hoi iedereen,
ik ben op zoek naar een nieuwe tv voor op mijn slaapkamer,
de slaapkamer is redelijk groot (5 bij 7 oid) en de kijkafstand is 3 meter.
verder zit ik nog te denken of ik voor 3D (ik zag dat de LG 3450 dual play had en dit trok mij wel aan) of smart tv ga en of plasma een goed idee? hoor vaak wel dat mensen daar problemen mee hebben en wil hem toch iets van 3 / 4 jaar gebruiken voordat hij vervangen gaat worden.liefst rond de 40 inch zou wel mooi staan
nu heb ik zelf al gekeken en kwam er niet echt uit, dus naar pricewatch gekeken en daar heb ik wel een paar mooie tv's gezien. toen naar de media markt en daar nog meer rondgekeken en kwam er nog niet uit, terug naar pricewatch en toen kwamen er 3 tv's uit:
samsung 40 inch 6030
LG 42 inch lm3450
(bij gimel voor 400 euro)
en de samsung 40 inch 5300W
de vraag is of dit goede tv's zijn (kan geen beoordelingen vinden
) en of er nog andere alternatieven zijn met een van de bovengenoemde functies voor 400-450 euro, hopelijk kan iemand hier me helpen!
ik ben op zoek naar een nieuwe tv voor op mijn slaapkamer,
de slaapkamer is redelijk groot (5 bij 7 oid) en de kijkafstand is 3 meter.
verder zit ik nog te denken of ik voor 3D (ik zag dat de LG 3450 dual play had en dit trok mij wel aan) of smart tv ga en of plasma een goed idee? hoor vaak wel dat mensen daar problemen mee hebben en wil hem toch iets van 3 / 4 jaar gebruiken voordat hij vervangen gaat worden.liefst rond de 40 inch zou wel mooi staan
nu heb ik zelf al gekeken en kwam er niet echt uit, dus naar pricewatch gekeken en daar heb ik wel een paar mooie tv's gezien. toen naar de media markt en daar nog meer rondgekeken en kwam er nog niet uit, terug naar pricewatch en toen kwamen er 3 tv's uit:
samsung 40 inch 6030
LG 42 inch lm3450
(bij gimel voor 400 euro)
en de samsung 40 inch 5300W
de vraag is of dit goede tv's zijn (kan geen beoordelingen vinden