Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi iedereen,

ik ben op zoek naar een nieuwe tv voor op mijn slaapkamer,
de slaapkamer is redelijk groot (5 bij 7 oid) en de kijkafstand is 3 meter.
verder zit ik nog te denken of ik voor 3D (ik zag dat de LG 3450 dual play had en dit trok mij wel aan) of smart tv ga en of plasma een goed idee? hoor vaak wel dat mensen daar problemen mee hebben en wil hem toch iets van 3 / 4 jaar gebruiken voordat hij vervangen gaat worden.liefst rond de 40 inch zou wel mooi staan

nu heb ik zelf al gekeken en kwam er niet echt uit, dus naar pricewatch gekeken en daar heb ik wel een paar mooie tv's gezien. toen naar de media markt en daar nog meer rondgekeken en kwam er nog niet uit, terug naar pricewatch en toen kwamen er 3 tv's uit:

samsung 40 inch 6030
LG 42 inch lm3450
(bij gimel voor 400 euro)
en de samsung 40 inch 5300W

de vraag is of dit goede tv's zijn (kan geen beoordelingen vinden :? ) en of er nog andere alternatieven zijn met een van de bovengenoemde functies voor 400-450 euro, hopelijk kan iemand hier me helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:48

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dat dual play is alleen interessant als je er een console aanhangt. Nou speel ik ook spelletjes op de slaapkamer, maar daar gebruik ik zeker geen console bij ;) Hoe vaak lig jij te gamen in bed? If not --> geen dual play nodig.
Waarom wil je eigenlijk uberhaupt een 3D TV op de slaapkamer? Of kijk je veel films?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Met zo'n laag budget ben je met plasma beter af. Meer bang for buck.

Verwijderd

Topicstarter
heb een playstation 3, game in de zomer vakanties veel (ook vanuit bed)
kijk savonds vaak tv, en nog wel eens met bezoek film's

en een specifieke plasma tv zou wel handig zijn, heb er al wat gezien maar geen full-hd (bestaat dit úberhuapt wel voor plasma?)

zag vandaag bij bol.com een LG, smart led 3d voor 500 euro
http://www.bol.com/nl/p/t...92#product_specifications

of is dit echt zo'n 'no-go' tv?

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 10:29:
...
en een specifieke plasma tv zou wel handig zijn, heb er al wat gezien maar geen full-hd (bestaat dit úberhuapt wel voor plasma?)
...
Tuurlijk zijn er full-hd plasma tv's. Sterker nog, ze zijn bijna allemaal full-hd. Als je in de pricewatch kijkt, zul je daar 56 stuks kunnen vinden. Waar je wel rekening mee moet houden is dat ze starten vanaf 42 inch maar dat zou gezien je openingspost geen probleem moeten zijn.
Dimens schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 19:44:
Met zo'n laag budget ben je met plasma beter af. Meer bang for buck.
Wat Dimens hier aangeeft klopt helemaal. De ST50 serie van Panasonic was dé prijs/kwaliteit-topper van 2012. Nadeel alleen is dat deze serie vernieuwd gaat worden dus het zal steeds lastiger worden om er één te vinden. Maar deze tv is toch wel een absolute topper voor zijn geld. Is wel iets boven het budget maar het zou de moeite waard kunnen zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door S1NN3D op 21-02-2013 11:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
ten eerste hartstikke bedankt allemaal voor het advies _/-\o_ ,

maar ik wil ongeveer 400-450 euro uitgeven (ga ook nog een galaxy note2 halen) en dan is 700 net iets te veel

en binnen mijn budget zijn er helaas geen plasma tv's full-hd :(

ben het hele internet aan het afspuren maar heb nu die tv van 500 voor 460 gevonden :D bij wehkamp (zelfde als die link van bol.com)

is dit een verstandige keus?

edit ; het is deze

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2013 13:16 ]

• arjentjuh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09-2023
pricewatch: Panasonic Viera TX-P42UT50 Zwart
Ietsje boven je budget maar zeker het waard

PunlArjen

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
S1NN3D schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 11:19:
Wat Dimens hier aangeeft klopt helemaal. De ST50 serie van Panasonic was dé prijs/kwaliteit-topper van 2012. Nadeel alleen is dat deze serie vernieuwd gaat worden dus het zal steeds lastiger worden om er één te vinden. Maar deze tv is toch wel een absolute topper voor zijn geld. Is wel iets boven het budget maar het zou de moeite waard kunnen zijn.
In principe worden alle televisies vernieuwd in de aankomende 3 maanden dus zit je sowieso al met een "verouderd" model. Is niet erg, want wanneer je een televisie uit de 2013 lijn gaat kiezen, ben je ook meteen duurder uit. Nu zijn televisies lekker goedkoop us dit is eigenlijk wel het moment om te kopen.
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 13:14:
ten eerste hartstikke bedankt allemaal voor het advies _/-\o_ ,

maar ik wil ongeveer 400-450 euro uitgeven (ga ook nog een galaxy note2 halen) en dan is 700 net iets te veel

en binnen mijn budget zijn er helaas geen plasma tv's full-hd :(
Je moet je afvragen hoe belangrijk Full HD is. Want veel mensen weten niet wat het inhoudt en wat het voordeel ervan is.
Tevens klinkt het misschien gek, maar een HD Ready plasma is op veel momenten scherper dan een Full HD LCD wat in jouw budget past. Heeft te maken met bewegingsscherpte. Daar is plasma een heel stuk beter in dan LCD. Vooral bij gamen waar elke LCD televisie moeite mee heeft.
Pagina: 1