Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Knappe hoofdtelefoons, <80 euro, knap design, warm geluid?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag,

Het is nu al een tijdje dat ik rondloop met een lelijke koptelefoon, die maar matig klinkt.
Ik ben op zoek naar iets nieuw, liefst ook met een knap design, en dat allemaal voor 70-80 euros max.
Het moet ook erg goede geluidskwaliteit hebben, warm en goed voor alle genres (rock, pop, jazz, indie, reggae, blues, alternative, ...) Actieve geluidsisolatie is niet nodig, maar ik wil wel een gesloten design.
Op of over-ear, maakt niet uit. Ik wil wel dat ie opbergbaar is. Hij moet niet persé helemaal opvouwbaar zijn, maar ie moet wel passen in m'n schoolzak, zonder al te veel ruimte in te nemen.
Om je een idee te geven wat ik een mooi design vind: Marshall Majors, Phiaton PS320, ....

Wat kunnen jullie me aanbevelen?

Bedankt!

Sean

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Je zegt het zelf al, Marshall Majors.

Toch zou ik iets meer geld uitgeven en bij Baxshop de Sennheiser HD-25 I halen. 149 euro, extreem goed geluid voor het geld.

[ Voor 63% gewijzigd door kaos001 op 20-02-2013 14:42 ]

Soundcloud

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

AUD > CEA

Wise enough to play the fool

Verwijderd

Topicstarter
kaos- schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:36:
Je zegt het zelf al, Marshall Majors.

Toch zou ik iets meer geld uitgeven en bij Baxshop de Sennheiser HD-25 I halen. 149 euro, extreem goed geluid voor het geld.
Onder 80 euro aub, bedankt voor de suggesties, maar dat zit boven m'n budget.

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-11 20:48
Grado SR60i?

Verwijderd

Topicstarter
Zie OP, gesloten design.
Maar ik heb er al een gekocht, een Shure SHR440, toch bedankt.
Pagina: 1