Verwijderd
Hij is ZEER slech vooral met kunst licht, echt bagger en 50 piek is hij nooit waard hier 25 piek 2e hands gekocht, maar het blijft een bagger ding!
Damed, heb ik net me aangemeld bij 7up om voor die cam te sparen:)
Maar wat is wel een goede webcam dan??
MOet wel betaalbaar zijn.
MOet wel betaalbaar zijn.
Je moet nog we leerst 7 codes hebben van 7up, pepsi of sisi:)
Waarom iets kopen als je weet dat het bagger een ding is??
Waarom iets kopen als je weet dat het bagger een ding is??
gehehe ik kon hem al bestellen na invoer van 1 code
vaag maar goed ik heb een Dexxa (regelrechte kopie van de logitech quickcam express) en dat ding geeft geen kwaliteit. en al helemaal niet als je bv de lamp 's avonds aanzet.
Verwijderd
Dat ding wil je nog niet als je er 50 piek bij krijgt.Op zondag 03 juni 2001 11:04 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Jongens, waar zeuren we voor, voor 50 piek haal je er toch gewoon een? Ik wel iig

Dit fotootje is ongeveer het allerbeste wat je eruit kan halen (hoogste resolutie)
Nou weet ik ook wel dat het geen digitale camera is, en je het daar ook niet mee moet vergelijken, maar een beetje beeldkwaliteit kan je toch wel verwachten
Wat is dat voor een vaag ding, ik kan het maar net zien:)Op zondag 03 juni 2001 11:17 schreef Operations het volgende:
[..]
Dat ding wil je nog niet als je er 50 piek bij krijgt.
[afbeelding]
Dit fotootje is ongeveer het allerbeste wat je eruit kan halen (hoogste resolutie)
Nou weet ik ook wel dat het geen digitale camera is, en je het daar ook niet mee moet vergelijken, maar een beetje beeldkwaliteit kan je toch wel verwachten
Ohh een MD.
Pagina: 1