Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 500463

Topicstarter
Hallo jullie, Ik zit met een probleem, google is je vriend zegt men wel eens, maar waar ik mee zit is nl. het volgende.

In 2004 heb ik eens een LCD display bij webshop HTvision aangeschaft en werkte echt prima samen met Smartie lcd software. Echter zit ik met het probleem dat ik de drivers nergens meer kan vinden..Ik hoop dat iemand me kan helpen...

Type: HTvision USB LCD v1.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Je hebt geluk, heb die een tijd terug in het webarchief gevonden, moment, zal 'm even online zetten :)

edit: http://www.ravenslair.nl/GoT2/HTvision+USB-LCD+v1.inf

Ergens in 2010 kreeg ik die vraag van mijn neef. Toen ik op dat moment even niks te doen had op werk heb ik mbv http://archive.org/web/web.php de driver terug kunnen vinden. De site van HTVision was toen al een tijdje offline. Maar de driver was in het archief bewaard :D

[ Voor 69% gewijzigd door Raven op 20-02-2013 12:34 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Helemaal mooi, als inf opgeslagen en werkt prima weer..Iig. weer een werkend lcd hier..Wel handig dat archief, heb hem opgeslagen als bookmark..thx..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:)

Dat webarchief is in principe niet een bron voor verwijderde drivers. Maar je hebt geluk dat dit LCDtje alleen een inf-bestand (eigenlijk een tekst file dus) vereist. Die kun je in dat archief wel terug vinden, maar drivers waar meer dan alleen een inf bestand bij komt kijken kun je daar niet terug vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 20-02-2013 13:10 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb de site even doorgenoem en wel wat wetenswaardige artikelen ontdekt..Dat zo een HTvision trouwens zomaar de domeinnaam heeft weggedaan..Zal wel niet goed hebben gelopen ozid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Heb jij toevallig daar gelezen wat er is gebeurt met HTVision? Daar heb ik toen niks over terug kunnen vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 20-02-2013 18:41 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hoi Raven, Sorry dat ik wat laat reageer, ik heb de site doorgenomen maar niet tot een passend antwoord op je vraag gekomen..Het blijft tot dusver een raadsel waarom Htvision is gestopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, okee.

Heb een topic in Shopping Forum aangemaakt met die vraag: HTVision

[ Voor 25% gewijzigd door Raven op 22-02-2013 19:09 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoram
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-05 14:32
Ah kijk, heb dat LCD'tje ook ooit gekocht. Doet nogsteeds vrolijk dienst bij mij. :)

Hallo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Mocht het nodig zijn, die driver blijft wel online staan ;)

Oscar Wilde

Pagina: 1