[win8] laptop boot niet meer na optie boot from usb

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:36
Ik heb een dell laptop waar ik een restore image van gemaakt heb om als de SSD binnen is windows 8 op deze ssd te installeren.

Ik wou dit image testen en gaf in windows het commando om te herstarten vanaf de usb disk. Je zag een herstart en daarna een progress bar. vervolgens een tijd een zwart scherm en niets anders.

Ik dacht dat de boel hing en heb de disk los gekoppeld en wilde herstarten echter dat doet hij dus niet meer.

Na indrukken van de powerknop gebeurt er niet anders dan even het reuteltje van het aanspreken van de dvd (zit geen schijf in) en verder niets. Geen opspinnen van de HD ook niet als de externe disk eraan hangt.

Wat moet ik doen om de laptop weer bootend te krijgen?

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 476359

heb je eens geprobeerd de fabrieksinstellingen terug te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
Hoe doe ik dat? Als je hem aan zet zie je dus niets meer. De lampjes gaan een keer aan maar geen dell logo en al helemaal geen windows logo.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 476359

heb de laptop eens aangesloten aan een extern scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
Jep met extern scherm zie ik ook niets instellingen dmv bios reset (10 sec de aan uit knop vast houden na een tijdje de accu verwijderd was) deed ook niets.

Ik krijg geen enkel beeld ook geen dell logo. Een windows uefi flash boot disk pakt hij niet.
Een windows 8 dvd wil ook niet. hij lijkt hem op te spinnen maar dan nada.

Ik vind het echt raar dat er op de ledjes na geen enkel leven in zit. En dat allemaal na het opgeven van een reboot dmv een commando in windows.

Xiaomi 13T Pro

• seth007
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:55
Heb gisteren net hetzelfde gehad, dan wel met een desktop.
Had proberen booten van USB (Linux install) en wat zitten klooien met die EUFI instellingen. Na enkele malen te herstarten (wilde echt niet booten van de USB), had ik geen beeld meer. Welke videopoort ik nu ook gebruikte het had allemaal geen zin.

Dus bios batterij er even uitgehaald, en dan ging het weer. Geen enkel idee wat het wijzigen van EUFI boot instellingen nu kunnen te maken hebben met het video signaal.
Pagina: 1