Ik probeer om mijn NSA320 als netwerkverbinding tussen mijn schijven in "deze computer" te zetten,dit lukt perfect lokaal,maar men vrienden waar ik bestanden mee wil delen lukt het niet...
Ik heb mijn nas toegankelijk kunnen maken (na veel bloed zweet en tranen
) over web (internet explorer)
Ik heb een DynDNS account geopent en deze gelinked aan men IP (niet static)
Dus als je nu van buitenaf surft naar mijn dyndns domein dan kom je op het login scherm uit (na het doorklikken van de waarschuwing over het certificaat)
Maar als ik dan een netwerkverbinding wil maken door \\domeinnaam.dyndns.org\public in te geven als map,dan lukt dit niet...
Doe ik dit lokaal,dan lukt het wel (hier vervang ik de domeinnaam door mijn lokaal ip natuurlijk)
Kan iemand mij helpen?
Ik vind het al leuk dat je bepaalde videos kunt afspelen in de browser van zyxel,maar dan heb je geen subs (srt) die meeloppt met de film...
Kan ik dit ook mss oplossen door settings aan te passen in men nas?
Alvast bedankt om het even na te lezen
Ik heb mijn nas toegankelijk kunnen maken (na veel bloed zweet en tranen
Ik heb een DynDNS account geopent en deze gelinked aan men IP (niet static)
Dus als je nu van buitenaf surft naar mijn dyndns domein dan kom je op het login scherm uit (na het doorklikken van de waarschuwing over het certificaat)
Maar als ik dan een netwerkverbinding wil maken door \\domeinnaam.dyndns.org\public in te geven als map,dan lukt dit niet...
Doe ik dit lokaal,dan lukt het wel (hier vervang ik de domeinnaam door mijn lokaal ip natuurlijk)
Kan iemand mij helpen?
Ik vind het al leuk dat je bepaalde videos kunt afspelen in de browser van zyxel,maar dan heb je geen subs (srt) die meeloppt met de film...
Kan ik dit ook mss oplossen door settings aan te passen in men nas?
Alvast bedankt om het even na te lezen