Ik hoop het niet voor 4Launch dat er weer iets gebeurt is met een bestelling.
Vanmorgens om 10 uur kreeg ik een barcode van een videokaart die ik besteld heb Maandag.
En nu doet ie het nog steeds niet, kan iemand mij vertellen of dit normaal is?
Want normaal werkt het altijd dezelfde middag/avond nog.
Vorige week is er namelijk ook een pakket kwijt geraakt, ook besteld via 4Launch, namelijk een behuizing.
En wat krijg ik? Een monitor die voor iemand uit Hardenberg bedoeld is.
Zit de factuur van mijn behuizing er heel vaag op geplakt, alsof het met opzet gedaan heeft.
Maar goed, volgens 4Launch is er nu een onderzoek bezig over de behuizing wat ca 3 dagen duurd.
Ik bestel al jaaaren en krijg alles via PostNL, dit heb ik ook nog nooit mee gemaakt.
Sorry voor het lang verhaal, het ging eigenlijk om de barcode van de videokaart.
Vanmorgens om 10 uur kreeg ik een barcode van een videokaart die ik besteld heb Maandag.
En nu doet ie het nog steeds niet, kan iemand mij vertellen of dit normaal is?
Want normaal werkt het altijd dezelfde middag/avond nog.
Vorige week is er namelijk ook een pakket kwijt geraakt, ook besteld via 4Launch, namelijk een behuizing.
En wat krijg ik? Een monitor die voor iemand uit Hardenberg bedoeld is.
Zit de factuur van mijn behuizing er heel vaag op geplakt, alsof het met opzet gedaan heeft.
Maar goed, volgens 4Launch is er nu een onderzoek bezig over de behuizing wat ca 3 dagen duurd.
Ik bestel al jaaaren en krijg alles via PostNL, dit heb ik ook nog nooit mee gemaakt.
Sorry voor het lang verhaal, het ging eigenlijk om de barcode van de videokaart.
[ Voor 4% gewijzigd door Signex op 20-02-2013 01:08 ]