hoeveel weegt iPhone 5 met doos en alle accessoires?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:14
Goedendag,
Ik ben opgelicht. Via Ebay een iPhone 5 besteld en ik kreeg een doos met een kaars in.
Via Paypal moet ik nu gaan bewijzen dat ik dus die kaars heb gekregen ipv een iPhone 5.
Kan misschien iemand voor mij wegen hoeveel een iPhone met doos en alle accessoires weegt? Die jongen heeft namelijk in zijn advertentie gezet dat alle accesoires erbij zitten. Daarnaast staat op het geleverde pakket 418 gram. Ik heb alles nog bewaard!

Dank bij voorbaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znorkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-05 12:14
Wat een naaistreek.

615 gram, zegt iemand hier:
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1441572

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:23
Daarom koop ik alles persoonlijk, en als iemand gaat zeuren dat hij of zij het alleen verstuurd, dan zoek ik gewoon verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znorkus
Mja. Toch verwacht je het niet via Ebay... was het een 'too good to be true'-prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Op pagina twee van het hierboven genoemde macrumors.com topic wordt gesproken over 0,9 pounds voor de iPhone 4.

Zulke oplichting streken verwacht ik juist via eBay, zeker voor een iPhone.

[ Voor 26% gewijzigd door CH4OS op 19-02-2013 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znorkus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Het was een bieding en ik heb gewonnen met een faire prijs van 501 euro. Natuurlijk een stuk mooier dan normaal, maar het ging om een gebruikte toestel. Ongeveer 615 gram volgens Mac rumors. Alleen op 15 september was de iPhone 5 nog neit uit. Als iemand die moeite voor mij wilt nemen. Heel graag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ik kom uit op 367 gram. Dat is een iPhone 5 32GB zwart met de originele doos, headphones met doosje, power adapter en lighting kabel (en zonder het cellofaan van de doos).

[ Voor 8% gewijzigd door Daedalus op 19-02-2013 23:53 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolderPloer!
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:56
gewoon morgen ff naar een apple winkel gaan met je keukenweegschaal. Dan weet je precies wat het geheel weegt. Misschien dat je via een belletje er al achter komt als het logistiek niet haalbaar is.

Ik denk namelijk dat niet veel mensen het geheel bij elkaar hebben, als je eenmaal de phone binnen hebt pak je alles uit, tenminste ik wel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

De doos + plasticjes + boekjes: 173g
iphone 5: 113g
lader: 27g
lightningkabel: 19g
earpods: 11g

helaas ben ik het doosje van de oordopjes kwijt dus een compleet totaalgewicht kan ik je niet geven.

[ Voor 3% gewijzigd door CyBeR op 19-02-2013 23:50 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwight1986
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-10-2022
Het doosje+ earpods is 35 gram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Als je een iPhone aan je computer hebt verbonden, kan je de IMEInummer terugvinden op je computer/mac? Hij reageert niet meer sinds ik om een IMEInummer vraag. Wat mij betreft IMEIblocken we het nummer, want ik heb het toestel toch niet ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

in iTunes volgens mij wel. Maar je hebt toch geen telefoon om aan je computer te hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Ik bedoel is er een geschiedenis waarop je het IMEInummer kan vinden?
In de applestore zien ze gelijk welke apparaten allemaal connectie hebben gemaakt met je Mac. Misschien registreert iets in op je Mac of windows computer dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik begrijp nog steeds niet hoe dat iets te maken heeft met jouw niet-ontvangen iPhone…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Hij biedt een gebruikte iPhone aan met een UK vodafone Simlock. Hij houdt vol dat hij geen scammer is en dat ik de telefoon heb. Nu vraag ik me af of er nog een mogelijkheid is om te onderzoeken of er een IMEI nummer achter op zijn PC is gebleven. Zoja, dan kan ik aan de hand van de IMEI nummer onderzoeken of deze echt een vodafone UK simlock heeft (ik weet hoe). Zoja dan kan er de kans bestaan dat hij niet gelogen heeft en dat er ergens tussen de post door iemand anders verduisterd is. In dat geval kan hij het toestel laten IMEI blokkeren. Dit laatste om te bewijzen dat ik het echt niet heb ontvangen. Hij weigert echter om nog contact met mij te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Aha. Op een Mac is 't iig zo dat de IMEI in de Info.plist van de backup terecht komt. Maar als er geen backup gemaakt is, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 445689

zeg, wat voor rating/score heeft die verkoper eigenlijk op ebay?
dit is precies de reden dat ik nooit op afstand (dure) aankopen doe.

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 445689 op 20-02-2013 23:56 ]

• kx22
25 verkopen en 92 procent met 2 redelijk dure verkopen van ongeveer 200 euro. Meestal ben ik enorm voorzichtig, maar dit had ik evht niet zien aankomen

• jwchess
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
92% is al geen goed teken, dit is veel te laag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 18:57

4bit

Onward, to futility!

Altijd kijken of dat de dure verkopen niet toevallig de slechte ratings hebben. Scammers verkopen vaak eerst goedkope prullen (dingen van enkele euro's) welke ze wel correct leveren om een 100% rating te verkrijgen. En dan komen de dure dingen in sneltempo waarvan ze natuurlijk met het geld gaan lopen.

I'll do what I can, but expect very little.

Pagina: 1