Alternate of Afuture

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 502528

Topicstarter
Ik heb een computer samengesteld en nu wil ik hem bestellen incl assemblage

iemand voorkeur welke beter is kwa snelheid werkdagen/service/goed monteren/installeren

prijzen maakt opzich niet uit, afuture is 10 euro goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:15
Persoonlijk heb ik betere ervaringen met afuture (aftersales/service).
Maar in principe zijn beide goede shops, dus gewoon de goedkoopste pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octagen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-06 09:54
Ik heb zeer goede ervaring met Afuture... Zelf net 2 pc's besteld (alleen niet laten assembleren) zou binnen 5 dagen compleet moeten zijn, maar waren binnen 2 dagen verstuurd en dag later in huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• comitatus
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-06 17:40
Beide heb ik goede ervaringen mee, gewoon doen wat goedkoper is. Gaat beide over betrouwbare site's.
Afuture heeft 4 sterren ranking op tweakers en Alternate 4,5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:50
Afuture:
Ik heb afgelopen Maandag een Gigabyte 670 GTX besteld en nu net een 840 Pro SSD, HDD en Windows 8.
Goede ervaringen. Rabobank klapte eruit dus had ik twee bestellingen. Kreeg ik netjes een mail met de vraag wat de bedoeling is. Goede zaak naar mijn idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:08
Alternate : Behoorlijk slechte ervaring met aftersales (meerdere keren). Dus persoonlijk zou ik daar geen computer bestellen.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:19
Ik zelf heb een slechte ervaring met de aftersales van Alternate, problemen met moederbord. Volgende onderdelen zullen dus niet meer bij Alternate vandaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoAC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:13

BoAC

Memento mori

Nooit problemen met Alternate, ook niet met aftersales. Pas nog een DOA met een 2TB disk gehad en netjes afgehandeld. Ook een keer product besteld die later niet meer leverbaar bleek, maar toch een nieuwer (duurder) product gekregen voor de prijs van de bestelde :)
Pagina: 1