1 x Marstek 5.12 kWh (v153) / CT003 (v117) / LilyGo RS485 / Hoymiles 2x HMS-1600-4T, HMS-800-2T / OpenDTU
Zal wel revisie A en B zijn, zou imo moeten werken.
Service manual.
http://bizsupport1.austin...l/c03424153/c03424153.pdf
(pagina 51)
Zolang het 1333MHz en cl9 is draait het in principe op gelijke snelheid, ongeacht het merk en type.
Je zult in het ergste geval compatibility problemen tegenkomen, maar die heb ik zelf nog nooit gehad met het mixen van geheugen.
Service manual.
http://bizsupport1.austin...l/c03424153/c03424153.pdf
(pagina 51)
Zolang het 1333MHz en cl9 is draait het in principe op gelijke snelheid, ongeacht het merk en type.
Je zult in het ergste geval compatibility problemen tegenkomen, maar die heb ik zelf nog nooit gehad met het mixen van geheugen.
Hier staan ze met het juiste nummer: Hynix HMT351S6BFR8C-H9 (nieuw)
Of deze: Hynix HMT351S6BFR8C-H9 (LETOP: tweedehands)
Hoop dat je er wat aan hebt...
Of deze: Hynix HMT351S6BFR8C-H9 (LETOP: tweedehands)
Hoop dat je er wat aan hebt...
[ Voor 26% gewijzigd door DON PAPA op 19-02-2013 17:18 ]
Hynix bestaat ondertussen niet meer, ze zijn failliet verklaard en ik meen dat hun productie capaciteit (was Elpida) is verkocht aan andere partijen.
Een echte overname was geen sprake van, ze hebben volgens mij vooral mensen geschoven, maar er zijn beduidend minder Hynix / Micron producten op de markt.
Tweedehandsmarkt is dus de eerste keuze lijkt mij zo. Het is gerust te proberen met andere modules, indien de specs nagenoeg gelijk zijn. Als het niet werkt merk je het vanzelf. Notebook mee naar een winkel, accu eruit, netstroom eraf, module wisselen en testen maar.
Een echte overname was geen sprake van, ze hebben volgens mij vooral mensen geschoven, maar er zijn beduidend minder Hynix / Micron producten op de markt.
Tweedehandsmarkt is dus de eerste keuze lijkt mij zo. Het is gerust te proberen met andere modules, indien de specs nagenoeg gelijk zijn. Als het niet werkt merk je het vanzelf. Notebook mee naar een winkel, accu eruit, netstroom eraf, module wisselen en testen maar.