Stukprijs voor '(Re)Writable media'

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:39
Zou het mogelijk zijn om de stukprijs bij (Re)Writable media te kunnen berekenen zodat hierop geselecteerd kan worden?

Het lijkt mij dat dit hetzelfde kan werken als bij de prijs per GB bij harde schijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:53

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Interessant en niet veel werk, de data is er tenslotte al. Ik ga eens kijken of ik dat er van de week in kan frotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:53

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

En done :) Prijs per stuk is nu een filter en specificatie geworden. Ja, de beide Fuji's met ongelooflijk hoge prijzen (pricewatch: Fuji CD-R80 700MB 48x, 20 stuks (Jewelcase) en pricewatch: Fuji CD-R80 700MB 52x, 10 stuks (Slimcase) waren me ook al opgevallen :p Deze prijzen worden vanzelf rechtgetrokken na de volgende prijsimport, die in de loop van de avond loopt :)

Ik heb gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om alle filters netjes te maken, dus netjes overal dubbele sliders in plaats van 2 pull down menu's. Alleen Schijfcapaciteit is een hele rare, iemand heeft lang geleden besloten dat het handig is om hier een selectielijst van te maken, in plaats van een vrij in te vullen cijferveld. Daar kan ik dus geen mooie slider van maken, dus dat is op dit moment nog een beetje gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Super, dank je wel.
Ben benieuwd of de populariteit hierdoor zal veranderen :) .