Donec eris felix, multos numerabis amicos
Verwijderd
Lijkt me als je 2 weekje geduld hebt dat daar wat meer duidelijk over is. Nu is het nog vissen wat er precies gebeurd en hoe goed de amd processor leverbaar zijn. Niet goed leverbaar dan kan je altijd nog voor een athlon kiezen. Die zullen binnekort toch wel in prijs zaken
Ja de AMD gaat goedkoper worden dan de Athlon's van nu (introductie wordt gewoon gevolgd door een prijsverlaging). Alleen is een de eerste benchmarks (die overigens niet te vertrouwen zijn) te zien dat 'ie niet veel beter gaat presteren dan de Athlon Classic. Het is dus afwachten tot de mensen zoals bij Tomshardware en Anandtech hun benchmarks op het net gooien.
Het probleem is dat er wel snel een goede en stabiel bord op de markt moet komen, en op dit moment is er niet veel keus, dus moet je een tijdje wachten.
Het probleem is dat er wel snel een goede en stabiel bord op de markt moet komen, en op dit moment is er niet veel keus, dus moet je een tijdje wachten.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
ik zit dus ook met dit "probleem"
maar ik koop toch een athlon.
omdat de huidige athlons goed over te klokken zijn (oke je moet wel geluk hebben als je zo eentje krijgt)
En je kan er een gfd op zetten, en ze zijn NU te verkrijgen met hele goede mobo's (abit ka-7)
en er zal bij een athlon 750 en de T-bird750 minder verschil zijn dan bij de athlon 1ghz en T-bird1Ghz.
maar ik koop toch een athlon.
omdat de huidige athlons goed over te klokken zijn (oke je moet wel geluk hebben als je zo eentje krijgt)
En je kan er een gfd op zetten, en ze zijn NU te verkrijgen met hele goede mobo's (abit ka-7)
en er zal bij een athlon 750 en de T-bird750 minder verschil zijn dan bij de athlon 1ghz en T-bird1Ghz.
Verwijderd
hehehe, ik wacht lekker op de Thunderbird.
Nu maar bidden of dat er ook snel goeie moederborden voor zijn.
Nu maar bidden of dat er ook snel goeie moederborden voor zijn.
Verwijderd
Thunderbird's zullen toch multiplier locks hebben zodat veel moeilijker wordt deze te oc'en dan de huidige Athlon's?????????????
Pagina: 1