Toon posts:

Netwerk detectie kan niet in geschakeld worden.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Netwerk detectie kan niet in geschakeld worden. Dit is gekomen, naar dat de gebruiker, Iomega geeft geïnstalleerd. De netwerk detectie staat uit, zodra je hem in schakelt. gaat de instelling meteen terug, op Netwerk detectie kan niet in geschakeld. Het systeem draait (Windows 7 64bitst SP1)

De Iomega software is verwijderd. maar het probleem is daar mee niet opgelost.

We hebben met twee man al wat gedaan. Zo als combofix, Windows herstel, veilige modes,op google gezocht, als wij de service in/uit schakelen heeft die een fout code: Function Discovery Resource Publication
Service kan niet worden gestart
0x8007007 e: onderdeel niet gevonden

Maar helaas zijn we niet veder gekomen.

heeft iemand een idee hoe dit kan of een idee hoe dit opgelost kan worden, dit probleem heb ik zelf nog niet eerder mee gemaakt.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2013 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-10 15:49

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Welkom op GoT Sjoerd :)

Ik begrijp dat je een probleem hebt met een computer. Helaas heb je in het geheel niet gespecificeerd wat voor computer, besturingssysteem, versie, updateniveau etc. je gebruikt. Wij moeten nu dus maar van een glazen bol gebruik maken en hopen dat we het goed doen?

Dat werkt natuurlijk niet. :)

Ik neem even aan dat het hier om een Windows PC gaat. welke versie van Windows (XP, W7 of W8) en welk service pack draai je (indien van toepassing)

Dan mis ik helaas nog wat je zelf al geprobeerd of gezocht hebt. Je geeft wel aan dat je 'van alles' hebt gedaan, maar niet wát je dan precies hebt gedaan.

Heb je je probleem al eens door Google gegooid? [google=Enable Windows 7 network detection]
Want een eerste zoekactie levert mij de volgende hit op:
http://superuser.com/ques...n-windows-firewall-is-ena

met andere woorden, de firewall kan wel eens roet in het eten gooien.

Goed, het e.e.a. lijkt me nu duidelijk. Ik zie graag een post van je met meer informatie. info over je setup, en wat je al geprobeerd hebt.

Edit: Okay, nieuwe informatie

Die foutmelding: [google=Function Discovery Resource Publication]

Levert: http://answers.microsoft....98-4585-accc-12a1dfb8dcf8

Heb je daar al eens naar gekeken?

[ Voor 13% gewijzigd door Equator op 19-02-2013 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hier heb ik naar gekeken, maar het probleem is dan bij het in straten van Function Discovery Resource Publication dat die met de volgende fout komt 0x8007007e ik heb hier op gezocht op google, maar het heeft me nog geen oplossing gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-10 15:49

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Oke, duidelijk.. Hoe dan ook, dit is dus een Windows gerelateerd probleem, en niet iets specifiek met Netwerken. Daarom verplaats ik je topic naar Windows Clients