Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel zit ik in de laatste fase van een sollicitatieprocedure met bedrijf A. Ze gaan mij vandaag of morgen een aanbod doen met salaris en arbeidsvoorwaarden. Bedrijf A lijkt mij een prima bedrijf, maar heeft als nadeel dat het veel reistijd voor mij inhoudt.

Echter zie ik nu een nieuwe vacature staan van bedrijf B. Bedrijf B is in een technisch interessante omgeving en is heel dichtbij (fietsafstand zeg maar). Het liefst ga ik in zee met bedrijf B, maar ik heb op dit moment nog geen contact gehad met hen, dus ik weet ook niet of dit echt wat wordt.

Als ik vandaag of morgen een aanbod krijg van bedrijf A verwachten ze natuurlijk een bepaalde reactie. Ik kan natuurlijk gaan onderhandelen, maar ik weet niet of het echt 'done' is om deze tijd te gebruiken om ergens anders te solliciteren en op het laatste moment tegen bedrijf A 'nee' te verkopen.

Hoe waarschijnlijk zijn de volgende 2 mogelijkheden?

1) Ik bel bedrijf B en vraag of het mogelijk zou zijn om een soort van versnelde sollicitatie te doorlopen, omdat ik al in gesprek ben met een ander bedrijf. Is een week reeel?
2) Als antwoord op het aanbod van bedrijf A zeg ik dat ik eerst nog ergens anders wil solliciteren en dat ik daarna een beslissing neem.

Is het een goed idee om beide bedrijven te laten weten dat ik een ander bedrijf op het oog heb? Dit kan bedrijf B er toe bewegen wat sneller te werken en laat bedrijf A weten waarom ik nog niet op het aanbod ben in gegaan.

Dit scenario is voor mij echt volledig nieuw, dus tips en advies wordt echt vreselijk gewaardeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Ja
2. Gewoon zeggen dat je de papieren wil doorlopen en een paar dagen wil nadenken, niets vertellen over een andere vacature/sollicitatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Optie 2 lijkt mij onverstandig, dan zou ik bij meerdere kandidaten voor die functie jou al weg sturen omdat je onbetrouwbaar bent, immers als je nu al twijfelt zal je dat in de toekomst zeker blijven doen.

Vraag of je het aanbod een korte tijd mag overdenken en probeer bij bedrijf B wat contact te leggen, maar wees je bewust dat de procedure vaak niet zo snel kan gaan. Je kan altijd in de toekomst nog tijdens je proeftijd stoppen of daarna "gewoon" ontslag nemen. Je ziet ook niet voor de rest van je leven vast bij bedrijf A. Als jij bij ontslag aangeeft dat je het reizen gewoon niet trekt zal daar zeker begrip voor zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Bij A starten. Is het niet wat en B is beter kan je van je proeftijd gebruik maken :-).

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:54
Ik heb bij mijn sollicitatie bij mijn huidige werkgever wel aangegeven dat ik ook met een ander bedrijf bezig was toentertijd. Mijn voordeel was dat ze dat wel konden waarderen dat ik er eerlijk over was en in de tijd dat het ander bedrijf tussen ronde 1 en 2 zat (ze namen hun tijd...) had ik al een baan hier.

Een ander iemand die hier zou komen heeft het dus verzwegen en meldde zich een dag voordat hij begon af. Die komt hier dus nooit meer aan de bak. :+

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timag
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-10 11:37
Tsurany schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 08:58:
Optie 2 lijkt mij onverstandig, dan zou ik bij meerdere kandidaten voor die functie jou al weg sturen omdat je onbetrouwbaar bent, immers als je nu al twijfelt zal je dat in de toekomst zeker blijven doen.
Als de potentiële werknemer al 3 jaar werkloos is en 100 sollicitaties per jaar doet mag je misschien verwachten dat hij of zij overal ja op zegt. Maar als je gewoon een goede match voor je hebt vind ik dit een raar statement. Als je een aanbod krijgt wil je dat even op je gemak doornemen.

Het is namelijk door verschillen in secundaire arbeidsvoorwaarden helemaal niet altijd zo eenvoudig om een aanbod op waarde te schatten. Ik ben al eens afgehaakt na het arbeidsvoorwaardengesprek omdat het voorgehouden kaal salaris (30% meer dan ik had) in eerste instantie wel goed leek maar door de secundaire voorwaarden (zeg maar 0) kwam ik onder de streep niet op een verbetering uit. Als die secundaire voorwaarde een auto is kan je dat nog wel redelijk snel kwantificeren, maar als het over bijv. pensioen gaat is dat best wat uitzoekwerk.

Een medewerker die zo slecht voor zijn eigen zaken opkomt dat hij gewoon maar tegen elk aanbod ja zegt zou ik als manager mijn zaken niet in handen willen geven.

Dus je kan prima optie 2 gebruiken. Je zou dat nog wat kunnen rekken door meer informatie over bijv. de pensioenregeling te vragen of gewoon een tegenbod te doen. Daar moeten ze dan ook weer over nadenken.

[ Voor 12% gewijzigd door timag op 19-02-2013 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Het doornemen van een aanbod kan prima, dat zou ik bij elke sollicitatie doen. Maar zeggen dat je daadwerkelijk bij een ander bedrijf wilt solliciteren en dan pas een beslissing wilt nemen? Dat lijkt mij onverstandig.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tsurany schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 09:24:
Het doornemen van een aanbod kan prima, dat zou ik bij elke sollicitatie doen. Maar zeggen dat je daadwerkelijk bij een ander bedrijf wilt solliciteren en dan pas een beslissing wilt nemen? Dat lijkt mij onverstandig.
Ja, maar hoe moet ik dat dan precies doen? Stel dat ik mijn reactie op bedrijf A tot over het weekend weet te tillen, binnen die tijd ga ik het met bedrijf B nog niet rondkrijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 09:25:
[...]

Ja, maar hoe moet ik dat dan precies doen? Stel dat ik mijn reactie op bedrijf A tot over het weekend weet te tillen, binnen die tijd ga ik het met bedrijf B nog niet rondkrijgen...
Dan zeg je tegen A ik laat jullie voor eind van aankomende week wat weten, is dat een probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Tsurany schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 09:24:
"Ik heb op dit moment meerdere procedures lopen en ik wil daarom ook even de tijd nemen om een goede beslissing te maken"

Dat lijkt mij helemaal niet raar, tenzij het echt voor jou 10 anderen is, maar dan is de kans dat je die 2e baan krijgt ook minimaal.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hooglander1 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 09:28:
[...]

"Ik heb op dit moment meerdere procedures lopen en ik wil daarom ook even de tijd nemen om een goede beslissing te maken"

Dat lijkt mij helemaal niet raar, tenzij het echt voor jou 10 anderen is, maar dan is de kans dat je die 2e baan krijgt ook minimaal.
Hoef je niet te melden hebben ze verder ook niets mee te maken lijkt mij. Zou gewoon zeggen wil het in overweging nemen/erover nadenken dat is voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:42

Standeman

Prutser 1e klasse

Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 09:25:
[...]

Ik zal in ieder geval de functie van bedrijf A aannemen. Er moet toch brood op de plank komen.

Ik weet niet hoe je contract bij A eruit komt te zien, maar je kan in ieder geval bij bedrijf A starten en in je proeftijd de sollicitatie bij bedrijf B afronden. Mocht je aangenomen worden bij bedrijf B, kan je bij bedrijf A van de een op de andere dag opzeggen.

Als je een half jaar of jaar contract krijgt, zit hier (na de proeftijd) meestal geen opzegtermijn bij. Als je gelijk in vaste dienst terecht komt, heb je meestal een opzegtermijn van 1 a 2 maanden.

Sommigen zullen dit niet zo netjes vinden, maar persoonlijk heb ik er weinig problemen mee. Reisafstand is voor mij altijd een zeer belangrijke factor.

[ Voor 4% gewijzigd door Standeman op 19-02-2013 09:31 ]

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timag
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-10 11:37
Standeman schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 09:30:
[...]

Sommigen zullen dit niet zo netjes vinden, maar persoonlijk heb ik er weinig problemen mee. Reisafstand is voor mij altijd een zeer belangrijke factor.
Dit hangt heel erg af van in welk vakgebied en op welk niveau je zit. De IT wereld in Nederland lijkt misschien als bijv. beheerder heel groot, als je in een sales- or managementrol werkt is de kans dat je elkaar weer tegenkomt later in je carrière aanzienlijk. Hoe je je nu opstelt krijg je dan vanzelf weer op je bord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Aanbod accepteren mits proeftijd, en je zo weg kunt. Ondertussen solliciteer je bij B, en zeg je A op zodra B met een beter aanbod komt. Je kunt A hier prima van op de hoogte stellen, zullen ze waarschijnlijk apprecieren mocht het inderdaad niet door gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Ik zou persoonlijk gewoon eerlijk zijn tegen bedrijf A. Dus gewoon aangeven dat je nog een andere sollicitatieprocedure hebt lopen en dat je beide opties nog overweegt. Dan bij bedrijf B ook aangeven dat je al een aanbod hebt, maar nog steeds geinteresseerd bent, en proberen de procedure zo vlot mogelijk te laten verlopen.

Je kunt natuurlijk best een deadline aangeven waarop je je besluit door zult geven.

[ Voor 11% gewijzigd door Woy op 19-02-2013 12:03 ]

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, duidelijk. Mogelijkheden genoeg dus. Afhaken voor/in de proeftijd is dus niet zo netjes, maar ook niet vreselijk verkeerd.

Ik bedenk me echter nog iets: bij het starten bij bedrijf A zou ik eerst een aantal trainingen krijgen. Hierdoor teken ik dan een amortisatieregeling / terugbetalingsregeling. Zou dit ook gelden als ik nog niet begonnen ben bij bedrijf A? Tussen het tekenen en mijn eerste werkdag zit 2 maanden ivm mijn opzegtermijn. Als ik afhaak nadat ik getekend heb, maar voordat ik de trainingen gehad heb, moet dan toch betalen omdat ze dingen ingepland of gereserveerd hebben oid? Is dit iets waarmee ik gezeik kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Woy schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:02:
Ik zou persoonlijk gewoon eerlijk zijn tegen bedrijf A. Dus gewoon aangeven dat je nog een andere sollicitatieprocedure hebt lopen en dat je beide opties nog overweegt. Dan bij bedrijf B ook aangeven dat je al een aanbod hebt, maar nog steeds geinteresseerd bent, en proberen de procedure zo vlot mogelijk te laten verlopen.

Je kunt natuurlijk best een deadline aangeven waarop je je besluit door zult geven.
Sluit mij hier bij aan. Aangeven dat je een andere sollicitatieprocedure hebt lopen. Voor jezelf beslissen wanneer je een besluit wilt nemen. Deze datum communiceer je vervolgens met beide organisaties.

Met betrekking tot het aangeven dat je een andere sollicitatie hebt lopen. De organisaties in kwestie geven toch ook aan dat ze meerdere sollicitanten hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:50:
Ok, duidelijk. Mogelijkheden genoeg dus. Afhaken voor/in de proeftijd is dus niet zo netjes, maar ook niet vreselijk verkeerd.

Ik bedenk me echter nog iets: bij het starten bij bedrijf A zou ik eerst een aantal trainingen krijgen. Hierdoor teken ik dan een amortisatieregeling / terugbetalingsregeling. Zou dit ook gelden als ik nog niet begonnen ben bij bedrijf A? Tussen het tekenen en mijn eerste werkdag zit 2 maanden ivm mijn opzegtermijn. Als ik afhaak nadat ik getekend heb, maar voordat ik de trainingen gehad heb, moet dan toch betalen omdat ze dingen ingepland of gereserveerd hebben oid? Is dit iets waarmee ik gezeik kan krijgen?
Je zet een handtekening en geeft aan dat er sprake is van een amortisatieregeling / terugbetalingsregeling. Als je er geen probleem mee hebt om het bedrag terug te betalen is er geen "sprake van gezeik". ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 08:54:Het liefst ga ik in zee met bedrijf B, maar ik heb op dit moment nog geen contact gehad met hen, dus ik weet ook niet of dit echt wat wordt.
*snip*
1) Ik bel bedrijf B en vraag of het mogelijk zou zijn om een soort van versnelde sollicitatie te doorlopen, omdat ik al in gesprek ben met een ander bedrijf. Is een week reeel?
Je hebt nog geen contact met bedrijf B gehad maar verwacht wel van hen dat ze voor jou (een onbekende dus) een versnelde procedure willen starten? Als ik bedrijf B was, dan moet je echt met een verdomd goed CV komen wil ik 1. jou op gesprek en 2. nadenken over het versnellen van de procedure.

Tenzij het hier gaat om een niche-markt/functie natuurlijk... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman

Standeman

Prutser 1e klasse

Mocht het zover komen dat je over wil stappen van bedrijf A naar bedrijf B, moet je wel even goed naar het concurrentiebeding kijken. Die zou nog roet in het eten kunnen gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:43

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Gewoonste zaak van de wereld... bedrijven 'tegen elkaar uitspelen'. Ik weet niet in welke branche je solliciteert, maar ik weet niet beter dan dat er bij die bedrijven ook mensen werken die best wel snappen dat sollicitanten meerdere ijzers in het vuur hebben, en in eerste instantie het beste scenario kiezen voor zichzelf.

Je hoeft natuurlijk niet meteen antwoord te geven op een voorstel, een paar dagen (max 1 week) is redelijk normaal. Het is heel normaal om een tegenvoorstel te doen en het maximale eruit te halen. Het gaat eigenlijk om 2 dingen: hoe graag willen ze je hebben, en hoe graag wil je ergens werken?

Je kan aangeven bij het bedrijf waar de procedure wat langzamer is, dat je een bod van een andere toko gekregen hebt, maar dat je nog steeds benieuwd bent naar wat zij je te bieden hebben. Daar zal niemand je onbetrouwbaar of achterbaks door vinden...integendeel zelfs!

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Radical1980 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:54:
[...]
Je zet een handtekening en geeft aan dat er sprake is van een amortisatieregeling / terugbetalingsregeling. Als je er geen probleem mee hebt om het bedrag terug te betalen is er geen "sprake van gezeik". ;)
Dit zal geen stand houden. Een amortisatieregeling gedurende de proeftijd zal niet geldig zijn. Een werknemer moet in zijn proeftijd op kunnen stappen zonder een schadepost over te houden, daar is immers een proeftijd voor. Door zulke eisen te stellen hef je eigenlijk de proeftijd op omdat een werknemer financieel gezien niet zomaar kan vertrekken.
Standeman schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:16:
Mocht het zover komen dat je over wil stappen van bedrijf A naar bedrijf B, moet je wel even goed naar het concurrentiebeding kijken. Die zou nog roet in het eten kunnen gooien
Concurrentiebeding tijdens proeftijd lijkt mij ook niet iets wat het bij een rechter gaat overleven, dan zou een bedrijf je tijdens de proeftijd teveel afhankelijk maken van dat bedrijf. Bovendien kan je te weinig informatie hebben opgedaan wat echt schadelijk kan zijn mocht het bij de concurrentie terecht komen. Het concurrentiebeding moet dan wel heel noodzakelijk zijn wilt het stand houden.

[ Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 19-02-2013 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kenbaar maken bij bedrijf B kan ook tegen je werken..
Dan is het zo van, ach hij heeft nog iets achter de hand dus tja de motivatie zal minder kunnen zijn..

Ik zelf zou gewoon zeggen dat je enkele dagen bedenktijd wilt hebben en je voorwaarden eens goed bekijkt.. Daarnaast is bedrijf B nog niet zeker en zou ik eigenlijk gewoon alleen focussen op bedrijf A.

Als je al een positief gesprekje had gehad bij B zou je het tegen elkaar kunnen uitspelen. Maar nu ben je gewoon aan het gokken/bluffen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen V
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:37

Jeroen V

yadda yadda yadda

Standeman schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 09:30:
[...]
Als je een half jaar of jaar contract krijgt, zit hier (na de proeftijd) meestal geen opzegtermijn bij. Als je gelijk in vaste dienst terecht komt, heb je meestal een opzegtermijn van 1 a 2 maanden.
Dat ben ik toch niet helemaal met je eens. Bij een contract voor bepaalde tijd geldt dat als er geen opzegtermijn in het contract vermeld staat je het contact volledig uit moet uitzitten. Alleen als er wel een opzegtermijn is kan je onder het contract uit.

Simpel gezegd, als er geen opzegtermijn in een contract voor bepaalde tijd staat kan je niet eerder weg.

Stukje van werk.nl:
Contract voor bepaalde tijd

Een werkgever en een werknemer kunnen afspreken hoe lang de werknemer gaat werken, bijvoorbeeld voor een paar maanden of een paar dagen. Er is dan een tijdelijk contract. Dit contract eindigt automatisch. Dit wordt 'van rechtswege' genoemd. Soms is de precieze einddatum niet bekend, maar stopt het contract bijvoorbeeld na afloop van een project.
Het contract kan niet voor het einde worden opgezegd door werkgever of werknemer. Dit mag alleen als hier van te voren afspraken over zijn gemaakt. De werkgever moet dan wel eerst een ontslagvergunning aanvragen bij UWV. Pas als UWV toestemming geeft, mag de werkgever opzeggen. Het is wel mogelijk om met wederzijds goedvinden uit elkaar te gaan.
https://www.werk.nl/werk_...rbepaaldeenonbepaaldetijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman

Standeman

Prutser 1e klasse

Jeroen V schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:03:
[...]

Dat ben ik toch niet helemaal met je eens. Bij een contract voor bepaalde tijd geldt dat als er geen opzegtermijn in het contract vermeld staat je het contact volledig uit moet uitzitten. Alleen als er wel een opzegtermijn is kan je onder het contract uit.

Simpel gezegd, als er geen opzegtermijn in een contract voor bepaalde tijd staat kan je niet eerder weg.

Stukje van werk.nl:

[...]

https://www.werk.nl/werk_...rbepaaldeenonbepaaldetijd
Dat zeg ik toch ook :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Even nog een vraag naar mensen die hier ervaring mee hebben. Als ik afhaak voordat ik überhaupt al in dienst ben getreden, maar al wel een terugbetalingsregeling heb getekend voor trainingen, kan ik dan wel aansprakelijk worden gesteld voor (een deel van de kosten)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:19

Dido

heforshe

Voor gemaakte kosten wel, ja :)

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 15:05:
Even nog een vraag naar mensen die hier ervaring mee hebben. Als ik afhaak voordat ik überhaupt al in dienst ben getreden, maar al wel een terugbetalingsregeling heb getekend voor trainingen, kan ik dan wel aansprakelijk worden gesteld voor (een deel van de kosten)?
Dat ligt er natuurlijk een beetje aan hoe die terugbetalingsregeling is opgesteld. Ik zou het er in ieder geval niet op wagen, want ook al zou het wettelijk niet mogen, zit je niet op dat gezeur te wachten.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
Tsurany schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:19:
[...]

Dit zal geen stand houden. Een amortisatieregeling gedurende de proeftijd zal niet geldig zijn. Een werknemer moet in zijn proeftijd op kunnen stappen zonder een schadepost over te houden, daar is immers een proeftijd voor. Door zulke eisen te stellen hef je eigenlijk de proeftijd op omdat een werknemer financieel gezien niet zomaar kan vertrekken.
Het gaat er niet om hoe het juridisch in elkaar zit.

De vraag is of er gezeik komt. Als je betaalt, kan daar geen gezeik over komen. Je betaalt immers de kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht draag ik een andere mening dat de meesten hier, maar ik zou blij zijn met bedrijf A. Het lijkt mij heel sterk dat het risico opweegt tegen een mogelijk beter bod. Dalijk moet je met bedrijf C praten, want A en B hebben geen zin meer in jouw getwijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Bel B eerst eens op om te informeren naar die baan. Misschien dat de baan toch minder interessant is. Je kunt dan ook peilen wat ze zoeken en je kansen beter inschatten.
Pagina: 1