[Bug][PW/V&A] Filters werken niet op WP

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchdj
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-07 19:24
het dropdown menu werkt niet op mijn nokia lumia 710.
het tekstwolkje is aan te klikken, vervolgens zie je de berichten worden geladen met het draaiende "wachtcirkeltje", maar vervolgens gebeurt er niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

Klopt en is bekend. Op de een of andere manier snapt mobile IE onze ajax-interface niet of zo. Punt is echter dat mobile IE een dusdanig laag marktaandeel heeft dat dit op dit moment geen prioriteit kan krijgen (plus dat ik geen Windows Phone testdevices heb :P).

Als iemand echter weet te achterhalen wat er precies misgaat en het is eenvoudig te fixen dan willen we er wel naar kijken :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algurgazan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-01 22:38

Algurgazan

Ome Bob

Het productfilter in vraag en aanbod en de pricewatch werken niet op mijn windows phone, wat deze gedeeltes nauwelijks bruikbaar maakt mobiel. Ik heb een Nokia Lumia 800 op WP7.8, dus Internet Explorer 9. Het enige wat er gebeurt als ik een filter aanklik is dat de lijst met producten grijs wordt, de loadinganimatie komt er over heen, maar het filter wordt nooit toegepast...

"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

IE op windows phone snapt onze ajax-interface niet, in tegenstelling tot elke andere browser op elk ander device. Er is al een ticket om dat eens te onderzoeken maar heeft vanwege het relatief geringe marktaandeel van WP nog geen prio gekregen... Hopelijk binnenkort wel nu we ook testdevices hebben met WP :)

[ Voor 11% gewijzigd door crisp op 18-02-2013 22:27 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:17
Een vernieuwde Ajax-class moeten (veel) problemen met IE/WP opgelost hebben. Op de HTC 8S hier met WP8.0 gaan veel van de gehoorde klachten weer goed:
- Pop-ups werken weer
- Filters die gebruik maken van sliders werken weer
- Tracker openen
etc etc

Het enige wat mij nog niet lukt is om in de notificatie pop-up zelf te kunnen scrollen. Hebben anderen daar ook last van?

Wat logisch is, want dat komt iets later :+

[ Voor 7% gewijzigd door Misha op 24-05-2013 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostBaksteen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-06 22:01
Het scrollen in de notificatie windows zelf hebben we deze iteratie gefixed en zal bij de volgende release (over anderhalve week) live komen.
Pagina: 1