Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekenaar
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-07-2020
Aankoop advies moet in het Mobileaankoopadviesforum! --->Move

Beste experts,

Ik heb een vraagje.
Wat is tegenwoordig de aantrekkelijkste smartphone?
Dan bedoel ik niet te duur en geschikt voor iemand die tegen de 50 aanloopt en het haar eerste word?
Heb je bij die goedkopere versies ook altijd gps?
Ik ben zelf iphone gebruiker dus zou het op prijs stellen als je het hier mee vergelijkt.
Wat er ontbreekt enz.
Alvast bedankt

mvg

Dit is wel een heel karige Topic Start, op GoT benaderen we de vragen vanuit een gedachte dat men wel eerst zelf wat uitzoekt voor dat men en vraag op het forum uit gaat zetten.

Jou vraag is te algemeen om te zeggen dat het een Android of Symbian toestel zal zijn. Daarom kan je ook beter de vraag omdraaien, probeer zelf eerst een aantal toestellen te vinden die in je prijsklasse vallen om vervolgens een vergelijkingstopic te starten.

Op deze manier gaat het topic namelijk niet werken, de een komt met toestel A aan en weer een andere stelt toestel B voor, beide met een compleet verschillend OS.

Dus nogmaals, zet duidelijk uit een wat je zelf al hebt gevonden, vraag vervolgens om advies! Als laatste zal ik je hier even op willen wijzen: Het algemeen beleid
In het algemeen beleid staat beschreven wat we wel en niet willen zien in een topic, zo is het niet gebruikelijk om een TS te beginnen met "beste" en/of af te sluiten met "mvg", dit om het forum snel en makkelijk leesbaar te houden voor al onze users.

[ Voor 60% gewijzigd door Bullet NL op 19-02-2013 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Wat is het budget, wat moet ie kunnen? Formaat?

GPS is iets wat wel heel normaal is in smartphones.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekenaar
Budget is 100 tot 150 euro.
Welk systeem word beschouwd als meest gebruiksvriendelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

100 mensen, 100 meningen.

Ik vind voor alles wel wat te zeggen, zelfs voor Symbian.

iOS is simpel,stabiel en vloeiend.[maar voor 150 euro heb je een iphone 3g]
Met Android heb ik niet hele fijne ervaringen, ik heb geregeld vastlopers op mijn telefoon en tablet en niet alles is even duidelijk.
Met WP heb ik eigenlijk geen ervaring, wel zegt iedereen het vrij fijn te vinden te werken.
Symbian: voor heel veel mensen totaal onwerkbaar, ik vind al die lijstjes wel fijn werken eigenlijk.

Je kan nieuwe telefoons kopen met Android voor 100/150 euro, ook een Lumia 600 is wel te vinden voor de prijs gok ik. Een iphone is erg moeilijk te vinden, en Symbian zou ik iemand van in de 50 niet aandoen.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekenaar
Ok bedankt voor je info.
Hier ga ik is mee verder kijken.
Ik heb zelf geluk gehad met een 2dehands iphone dus ga ook een beetje mpen.

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103465

BlackBerry Z10 is Crushing iPhone 5, Galaxy SIII and Note II in Customer Satisfaction

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 103465 op 19-02-2013 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Zoals VasZaitsev al schrijft, zal iedereen inderdaad wat anders adviseren, maar je budget is wel erg laag.
Bij iPhones krijg je dan alleen maar een oud exemplaar. Androids zijn er in vele prijsklassen, zodat er ook nieuwe voor dit geld te krijgen zijn, maar die hebben dan vaak mindere hardware, zodat ze vaak traag en laggy zijn, misschien aardig voor kids, maar niet aan te raden voor een volwassen persoon. Je zou bij Android dus ook naar een tweedehands toestel moeten kijken, een gebruikte mid-range telefoon valt wel in die prijsklasse.
Of een Windows Phone toestel, gebruiksvriendelijk en vloeiend, indien een Nokia zelfs met gratis navigatie. Een Nokia Lumia 610 of 710 is voor je budget wel nieuw te krijgen, op Marktplaats of hier in V&A, met een beetje geluk, ook de Lumia 800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-06 18:22
Pick voor 100 euro een mooie HTC Desire of Samsung Galaxy S op en gooi er een custom ROM overheen! Beste optie in jouw budget imo!

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-07 14:57
Anoniem: 103465 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 00:04:
BlackBerry Z10 is Crushing iPhone 5, Galaxy SIII and Note II in Customer Satisfaction
Nu nog een Z10 vinden voor €100
Solomon schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 00:56:
Pick voor 100 euro een mooie HTC Desire of Samsung Galaxy S op en gooi er een custom ROM overheen! Beste optie in jouw budget imo!
imo het beste eindresultaat. Ik gebruik mn galaxy S ook nog altijd (met een custom 4.2.1 rom)
Alleen de TS lijkt me niet iemand die ff een telefoon flashed.

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1