Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xjoor
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-07-2022
beste tweakers ,

ik zit met een probleempje en na veel googlen heb ik nog steeds mijn antwoord nog niet gevonden en mischien dat jullie mij verder zouden kunnen helpen .

het probleem :

enige tijd geleden waarvan ik de data niet meer weet heb ik mijn draadloos internet van mijn computer af gegooid? ik kan echter alleen nog maar internet verbinding hebben door een internet kabel vanaf mijn router,
als ik naar mijn netwerk centrum ga , dan heb ik echter alleen LAN - verbinding en heb ik het keuze menu waar ik alle routers kan vinden die in de buurt zijn inc. mijn router niet meer te vinden.

als ik op het icoontje van verbindingen met internet maken klik dan staat er : deze computer heeft al een internet verbinding maar als ik dan druk op toch een nieuwe verbinding maken dan krijg ik alleen het icoontje met de tekst , breedband (PPPoE) verbindingen via DSL of kabel maken .

ik heb dus eigenlijk niet meer de keus om een draadloze netwerk verbinding te maken .
en die zou ik eigenlijk wel weer graag willen. het gaat hier op een Dell Alienware x51 i3

hier heeft echter wel altijd draadloos internet op gezeten maar ik zelf heb enige tijd gewoon zitten klooien . |:(

met vriendelijke groet ,

Jordy

ik hoop dat jullie kunnen helpen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:26

franssie

Save the albatross

Drivers opnieuw installeren? Zit er niet zo'n aan/uit knopje op?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:52

DukeBox

loves wheat smoothies

Heb je niet je SSID verborgen op je router toevallig ? Voeg hem anders eens handmatig toe.

[ Voor 25% gewijzigd door DukeBox op 18-02-2013 18:47 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Welkom bij Tweakers. Staan er gele uitroeptekens in Apparaatbeheer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Ik denk dat het heel simpel is en TS niet meer weet hoe het draadloze netwerk ingesteld moet worden...
Staat er rechtsonder in beeld een icoontje voor netwerkverbindingen? Waarschijnlijk is dit een icoontje voor vaste verbinding.
In het Netwerkcentrum kun je klikken op Adapterinstellingen wijzigen (ofziets)
Kijk dan of je draadloze netwerkverbinding aan staat. Staat die uit: inschakelen.
Als het goed is komt rechtsonder in beeld een icoontje te staan met 5 balkjes en een geel sterretje. Misschien krijg je zelfs al meldingen dat er netwerken in het bereik zijn. Klik daarop en je ziet alle netwerken in de buurt. Meld je dan aan op je eigen netwerk.

Kun je je niet aanmelden of weet je het wachtwoord niet meer?
Klik op de startbutton en typ: cmd
Typ in het schermpje dat je krijgt: ipconfig
Ergens staat nu: gateway, met een ip-adres erachter. Typ dit ip-adres in in je browser.
Je komt nu op de inlogpagina van je router. Daar kun je bij Wireless/Draadloos alle instellingen aanpassen zodat je wel in kunt loggen.

Ik heb dit hele verhaal nu wel getypt, maar eigenlijk had je dit ook via Google kunnen vinden!