iPhone 3G én 5 Navigeren en Handsfree bellen & Autoradio

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 502384

Topicstarter
Beste allen,

ik ben op zoek naar een manier waarop ik mijn iPhone (5) en die van mijn vriendin (nu nog een 3G, later dit jaar ook 5) kan gebruiken in onze auto als navigatieapparaat en handsfreeset, waarbij ik tegelijkertijd naar de autoradio kan blijven luisteren.

In feite komt het erop neer dat de autoradio altijd aan staat, en dat het geluid gedempt wordt op het moment dat er ófwel een gesprek wordt gevoerd via handsfree bellen, ofwel een aanwijzing wordt gegeven via het navigatiesyteem van de iPhone zelf (Google Maps of Apple kaarten).

Daarnaast zou de iphone opgeladen moeten worden tijdens het rijden, aangezien dit alles natuurlijk batterij vreet.

Wat is met deze wensen de meest voordelige optie? Welk(e) apparaat(en) heb je hiervoor nodig?

Ik hoop op jullie hulp!

grt
Willem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:48
Ik denk dat het van belang is om te weten welke autoradio je hebt. In mijn auto (2e hands) is achteraf een Parrot ingebouwd en dat werkt prima: http://www.parrot.com/nl/...th-hands-free-car-systeem.

De dock geeft stroom en gebruik ik via een verloopje (dus geschikt voor 3G en 5). Verder werkt handsfree en navigatie via bluetooth.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."