Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb een heel vaag probleem op mijn iPhone 5 (al sinds begin). Ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen en dus ook niet goed naar een oplossing zoeken.

Soms heeft mijn iPhone kuren als ik text in voer. Ik zie de letter wel ingedruk worden (vergroten van letter op toestenbord) maar hij wordt dan niet ingevoerd. Soms druk ik er nog 1 of 2 of 3 keer op en dan werkt het wel. En soms een aantal letters achterelkaar niet.

Het heeft volgens mij niets met het probleem rond de randen van het scherm te maken. Want ook de letter R weigert soms.

Er is geen pijl op te trekken wanneer het gebeurd. Ik heb het al eens proberen te filmen met m'n iPad, maar dan werkt het weer. Ik kan het dus ook niet reproduceren bij Apple. Ik dacht dat het weg was met 6.1, maar helaas niet (kwam ik eergisteren pas achter).

Kotm iemand dit bekend voor? Of heeft iemand het ook? En is er een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-07 16:03
Ik heb er gelukkig geen last van en ook niets over gelezen. Het klinkt wel als een heel apart probleem. Immers het zou softwarematig moeten zijn, anders zou je de letter niet groter zien worden. Aan de andere kant zou je dan ook verwachten dat meer mensen er last van hebben.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-06 21:11

Bear

wench

Heb alleen gehad dat de aanslagen niet snel genoeg worden verwerkt, soort lagg. Maar nog nooit last gehad van bovenstaande.

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
Ooit 1 keer voor mijn gevoel gehad in een reactie kader van een website. Ik probeerde iemand te quoten drukte toen in de gegenereerde quote in de quote zelf ipv waar ik het bericht wilde typen. Daarna alsnog op de plek van typen geklikt en toen wilde hij ook geen letters registreren, opnieuw het kader ingaan was de oplossing.

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hmm. Vaag probleem dus. Het is niet afhankelijk van een invoerveld of app. Lag is het ook niet. Hij 'spaart' de invoer niet zeg maar, zoals Windows of dos dat wel deden.