Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
Beste tweakers,

Zoals de titel van deze thread het al aangeeft, heb ik een probleem met mijn Samsung Galaxy S3.
Deze heb ik Juni 2012 aangeschaft, dus is nog niet erg oud.

Ik haalde mijn Samsung Galaxy S3 uit mijn broekzak en zag dat hij ineens op het zwarte opstartscherm stond.: Samsung Galaxy S III GT-19300.

Aan/uit knop ingedrukt gehouden, 30 sec gewacht en weer opnieuw opgestart.
Vervolgens blijft hij hangen op het zwarte opstartscherm ''Samsung Galaxy S III GT-19300. Heb 10 minuten gewacht, zonder resultaat.

Volgende uitgeprobeerd

Stap 1: Batterij eruit gehaald, weer 30 sec gewacht en eropnieuw in gedaan.
Helaas, weer geen resultaat en blijft weer hangen.

Stap 2: Batterij eruit gehaald en SD-kaartje, weer 30 sec gewacht en eropnieuw in gedaan.
Weer geen resultaat.

Stap 3: Batterij eruit gehaald, SD-kaartje en sim kaart, weer 30 sec gewacht en eropnieuw in gedaan.
Weer geen resultaat.

Hebben jullie enig idee?

Hoor het erg graag.

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-11 19:01
Al eens een factory reset van je GS3 geprobeerd?

http://www.howtogeek.com/...tablet-when-it-wont-boot/

Systeem Specs

• Dr.Root
Heb ik geprobeerd, zonder resultaat. :(

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-10 10:50
Kan je hem in download modus zetten ?

Mocht dat kunnen zou je hem in het laatste geval kunnen flashen

[ Voor 47% gewijzigd door Fixio op 18-02-2013 16:05 ]

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:01
kan je fixen door idd nieuwe firmware te flashen via ODIN.

ff goed op google zoeken hoe dit moet. eventueel je vraag stellen in het S3 topic. Die kunnen je zo direct de links geven (ook al is google je vriend)

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-11 21:19
Zelfde gehad, denk dat het gewoon sudden death is.. mijne is iig opgestuurd.

• Dr.Root
Ik heb vandaag mijn vrouw richting de winkel gestuurd met mijn ID-kaart + telefoon. Hopelijk word dit opgelost en valt het onder garantie. Ik heb het inderdaad voor elkaar gekregen om met de toets combinatie: volume down + homebutton + powerbutton: In een zogenoemde download functie te komen, toets volume omhoog = downloaden, en toets volume omlaag is reboot. Echter durf ik dit niet aan. Mocht het zijn dat T-mobile mijn telefoon niet kostenloos wilt repareren, ben ik genoodzaakt om het flashen te proberen.

Als ook dit niet werkt (Ik ga niet betalen voor de reperatie van een telefoon waar nog fabrieksgarantie op zit) Gooi ik er een emmer water overheen, en doe ik beroep op mijn inboedel verzekering.

Bedankt voor de reacties, zodra ik bericht heb gekregen van T-mobile. Laat ik dit in deze thread weten.

:)

• Dr.Root
Ik lees net inderdaad:

If your GS3 recently died, turned into a brick, and refused to boot, then Samsung is working on an official fix for the problem. The problem is related to the eMMC firmware, which means that it can be fixed by simply installing new device drivers. But installing new firmware is beyond the skillset of most Android users, so here’s an easier solution:

En het flashen hiervan heb ik bekeken op youtube, vrij eenvoudig. (beter dan de emmer water:p)

• Dr.Root
Telefoon is aangenomen voor reparatie bij een T-mobile winkel, mijn vrouw moest alleen wel tekenen dat er op het moment van inname door de winkel, nog geen ''zichtbare schade'' op het toestel aanwezig was.

Ben benieuwd naar de reactie van ''Dynafix?'' die voor T-mobile alle technische problematiek oplost omtrent mobieltjes, laptops en tablets.
Pagina: 1