Internet hapert

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RattleBridge
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-05 23:25
IK heb een zeer storend probleem (sinds mijn berhuizing) met mijn internetverbining op mijn laptop: elke keer als ik internet start via de internerexplorer of google chroome, geeft ie eerst aan dat er geen verbinding is en als ik vervolgens op 'verversen/vernieuwen' druk, heb ik wel verbinding. Hetzelfde geldt voor andere applicaties, bv Outlook geeft bij verzenden/ontvangen eerst aan dat er een fout is opgetreden en als ik nogmaal op de knop druk, gaat ie vlot verzenden/ontvangen. Dit probleem hebt ik zowel draadloos als bedraad. Op mijn vorige adres had ik hier geen last van. Mijn vriendin heeft met haar MacBook dit probleem niet!! Het lijkt dus aan mijn laptop te liggen. Ik draai Windows 8 op mijn laptop.

Wie kan mij helpen!!

Groet, Pim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-06 16:04
Klinkt als een Netwerkkaart-driver probleempje. Misschien een standaard antwoord, maar heb je al gekeken voor driver updates voor je NIC?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RattleBridge
Dat dacht ik ook. Ik heb idd de laatste driver van Intel geinstalleerd. Blijft vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barry457
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-07 15:30
Laatste is ook de support voor Win8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RattleBridge
Inmiddels opgelost. Blijkt te komen door mijn firewall (Norman Security Suit). Werd op het spoor gezet doordat ik niet kon pingen naar mijn router.