Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bepaalde cookies bewaren

Pagina: 1
Acties:

• Skeuomorf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-10 14:29
Allen,

Ik ben op zoek naar een passende oplossing.
We gebruiken hier Firefox als Internetbrowser. Deze is zo ingesteld dat op het moment dat Firefox wordt afgesloten, alle cookies worden verwijdert.

Iedere keer als we dus de browser weer opnieuw opstarten, krijgen we continu weer de melding dat we akkoord moeten gaan met de cookiewet.

Is er een mogelijkheid om de cookie die opslaat dat we akkoord gaan te bewaren, (of in ieder geval uit te vinden welke cookie dit is) en de andere cookies te verwijderen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. :) :)

Groeten,

Thom

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 00:20

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Wie is we en waar is hier? Is dit een bedrijfsmatig beleid? Zo ja, contact opnemen met de automatisering. Zo nee, kan je dat toch gewoon instellen? :?

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• Skeuomorf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-10 14:29
WhizzCat schreef op maandag 18 februari 2013 @ 12:34:
Wie is we en waar is hier? Is dit een bedrijfsmatig beleid? Zo ja, contact opnemen met de automatisering. Zo nee, kan je dat toch gewoon instellen? :?
Wie is binnen ons gezin. Het is dus niet bedrijfsmatig.

Dat gewoon instellen? hoe stel je dat gewoon in dan?

• wautah91
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-11 20:21
volgens mij kun je met ccleaner cookies selectief wissen. De firefox functie kun je dan uitlaten en zorgen dat ccleaner automatisch uitgevoerd word bij het afsluiten van het systeem.

Mijn smarthome blog artikelen over: Thuisaccu | Dynamische energieprijzen | Watermeter

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01:10

Koenvh

Hier tekenen: ______

Waarom cookies verwijderen bij het afsluiten? Voor privacy: Ghostery

🠕 This side up