2 toetsenborden tegelijk werkend op 1 pc

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 501753

Topicstarter
Ik wil op m'n bureau een vaste toetsenbord + muis. En dan nog een los toetsenbord + touchpad voor in bed om xbmc etc. te bekijken.
Ik heb mijn pc op computerbeeldscherm en op tv aangesloten zitten, dus dat is al geregeld.
Maar kan ik 2 toetsenborden tegelijk laten werken zodat ik niet constant hoef te knoeien met de aansluitingen?
Ik snap dat er mensen zijn die zeggen gebruik dan alleen je draadloze toetsenbord met touchpad, maar dat is niet handig aangezien ik ook games speel op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:47
Ja hoor, je kan gewoon 2 toetsenborden tegelijk aansluiten. 2 Muizen werkt ook prima.

Je krijgt alleen niet twee muispointers ;)

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151099

2x USB tobo werkt prima hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 501753

Topicstarter
okee dankjewel.
Is het dan gewoon een kwestie van inpluggen, connecten en dan kan ik ze beide gebruiken?
Heel toevallig ook nog een aanraden wat betreft draadloos toetsenbord met touchpad? Hoeft niet direct iets bijzonders te zijn, als het maar geen batterijen slurpt.
Heb je zo geen aanrader, geen probleem ;)
in ieder geval bedankt beide!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Probeer het nou eens zelf, deze vraag kun je makkelijk zat met twee willekeurige toetsenborden beantwoorden ;)

En voor "wat moet ik kopen"-vragen dit lezen aub, hier is niet de plek:
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:43

John Doos

ClaudZaque

Anoniem: 501753 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 10:16:
okee dankjewel.
Is het dan gewoon een kwestie van inpluggen, connecten en dan kan ik ze beide gebruiken?
Heel toevallig ook nog een aanraden wat betreft draadloos toetsenbord met touchpad? Hoeft niet direct iets bijzonders te zijn, als het maar geen batterijen slurpt.
Heb je zo geen aanrader, geen probleem ;)
in ieder geval bedankt beide!
Heb zelf ongeveer hetzelfde gehad een tijdje.
Nu gebruik ik op mijn htpc een logitech k400.

pricewatch: Logitech K400 Wireless Touch Keyboard

Verder lukt het inderdaad prima, en mocht het toch conflicteren, kun je altijd het draadloze keyboard uitzetten ;)

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Ik heb ook een K400 (er staat een review van hier), en werkt voor alsnog perfect. Het is niet het duurste bordje, maar kwalitatief best wel redelijk en typt verrassend goed voor zo'n schootplankje ;)
Pagina: 1