glazen beeldschermplaat laptop niet goed schoon te krijgen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilsin
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
hallo allemaal,

Omdat ik weer naar school ga heb ik mijn HP Pavilion DV7 4050ed laptop er weer bijgepakt en schoongemaakt. maar er is 1 probleem. De laptop heeft ruim een halfjaar in mijn tas gezeten en zag er natuurlijk niet zo best uit. Ik heb hem helemaal schoongemaakt, maar ik heb problemen met het beeldscherm. Ik heb geprobeerd het beeldscherm zo goed mogelijk schoon te maken met een screen clean spray maar aardig wat vlekken blijven op het scherm zitten (net alsof ze achter de glasplaat zitten ofzo). Heeft iemand hier een oplossing en of middeltje voor?

alvast enorm bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoleum
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-07 12:27
Als de vlekken werkelijk op de achterkant van de glasplaat zitten zul je deze eruit moeten halen en dan beide kanten schoonmaken. Zijn het echter krassen of afdrukken die door de toetsenbord is achtergelaten zijn de enige oplossingen het polijsten van de plaat of de plaat vervangen, als dat al überhaupt mogelijk is. De krassen zijn vaak te voorkomen door een beschermvelletje op het toetsenbord te plaatsen voordat je deze dichtvouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilsin
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
Bedankt voor de reactie. Ik denk inderdaad dat het krassen/afdrukken zijn, want ik heb er nooit een beschermvel tussen gehad. bepaalde beschadigingen komen ook overeen met het toetsenbord.