JSSS Oplichter?

Pagina: 1
Acties:
  • 567 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TehJokur
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-07-2023
Ik krijg nu net een DM met dit erin:

Beste,

Ik heb twee van videokaarten (7870 hawk) in voorraad liggen, samen mogen ze weg voor een prijs van 220 euro, dit is inclusief verzekerde verzending.

nou ja, dat is een practige prijs voor 2.
maar ik vertrouw er niks van. hij is net aangemmeld op tweakers L 17 februari en komt met zoón aanbod.

is dit vertrouwd?

alvast bedankt.

Met Vriendlijke Groet Bart

Mijn 2e hands prijzen worden bepaald volgens http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1427621//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankpaul1
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:13
Nee, je zegt het zelf al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:00
Als het te mooi is om waar te zijn, is het te mooi om waar te zijn.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imprezzion
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-07 09:02

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Aanbod accepteren, rekeningnummer vragen, rekeningnummer checken.

Oplichter bekent? Melding maken bij tweakers en accountje wordt gebanned.

Geen bekende oplichter? Alsnog niet kopen maar er verder niks mee doen want hij/zij KAN natuurlijk onschuldig zijn.

~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Geloof je het zelf. Het is toch sws al argwanend als hij/zij nog dezelfde dag is aangemeld.

Zeg gwn: ik kom hem dan ophalen en betaal contant, stuur het eerst op en ik betaal erna, ik wil je gegevens.

[ Voor 38% gewijzigd door Chris Smoove op 17-02-2013 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TehJokur
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-07-2023
IK heb nog contact gehad, en gezegd of hij op skype wil komen.
hij zeid at dat wel kon en had er ook NET een aangemaakt.
dus ik vraag hem vriendelijk of hij de webcam aan wil doen en de kaarten wil laten zien,
opeens zegt hij dat hij autisme heeft en niet op cam wil komen, en toen ging hij offline en heb niks meer van hem gehoort...

Mijn 2e hands prijzen worden bepaald volgens http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1427621//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Waarom verspil je nog tijd aan hem? Negeer hem gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:47

pino85

Im just a Bird in the Sky

Beetje vreemd inderdaad, autisme koppelen aan zoiets.. hij kan ook de kaarten tonen zonder zelf in beeld te komen.
Die kaarten voor die prijs? dan gaan er alarmbellen rinkelen maar ik wil iemand niet direct bestempelen als oplichter,daar moet je erg mee oppassen maar wat je allemaal beschrijft dan is het ook niet gek dat je dit wellicht gaat denken.
Heb je zijn rekening nummer anders? want dan kun je die even checken.

Sowieso denk ik dat tweakers er wellicht naar kan kijken als je wat gegevens aan bv Floppus door stuurt, hij is wat dat betreft echt een speurhond( positief bedoeld) en dit soort personen er van uitgaande dat het geen zuivere koffie is wat hij aanbied zijn we liever kwijt dan rijk op tweakers.
Anoniem: 27535

[ Voor 13% gewijzigd door pino85 op 18-02-2013 18:23 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben er al mee bezig. Er is geen directe aanwijzing voor oplichting, maar er lijkt wel wat vreemds aan de hand in de zin van overlap met een ander account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 502237

Je had dit ook met mij kunnen bespreken in plaats van me slecht in het daglicht te zetten. Zolang je niet betaald hebt is er niets aan de hand lijkt me? En dat skype account is vorige week aangemaakt, graag zie ik bewijs van je dat het pas gister aangemaakt is.

En als je vraagt heb je een cam? Zonder te zeggen waar het voordient, vind ik het niet vreemd autisme hier aan te koppelen, aangezien ik NIET weet dat je MIJ niet wilde zien, maar de artikelen.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 502237 op 18-02-2013 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat je even een toontje lager mag gaan zingen. Deze discussie heeft hier in ieder geval niet veel zin, dus ik doe het topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.