Toon posts:

checkboxen

Pagina: 1
Acties:
  • 283 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag alle checboxen die zijn aan geklikt optellen.
Hieronder is de code die ik gebruik in een jsp bestand. ( de table bevat veel tr's)

Java Server Page:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25

<tr>
                    <td id="vraag">1</td>
                    <td id="antwoord"><%=  vraag1%></td>
                    <td id="uw_antwoord"><%=  antwoord1%></td>
                    <td id="als_goed">
                        <input id="input" type="checkbox" name="0" value="goed" >
                    </td>
                </tr>
                <tr>
                    <td id="vraag">2</td>
                    <td id="antwoord"><%=  vraag2%></td>
                    <td id="uw_antwoord"><%=  antwoord2%></td>
                    <td id="als_goed">
                    </td>
                </tr>
                <tr>
                    <td id="vraag">3</td>
                    <td id="antwoord"><%=  vraag3%></td>
                    <td id="uw_antwoord"><%=  antwoord3%></td>
                    <td id="als_goed">
                    </td>
                </tr>

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Alles dezelfde name geven gaat natuurlijk niet werken, bij de post blijft dus alleen de laatste waarde staan die gesubmit wordt.

Geef ze allemaal een value van 1 en maak van de name een array door bijvoorbeeld name="score[]" en dan na de submit alle 'score' waarden bij elkaar optelt.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
Wiethoofd schreef op zondag 17 februari 2013 @ 17:23:
Alles dezelfde name geven gaat natuurlijk niet werken, bij de post blijft dus alleen de laatste waarde staan die gesubmit wordt.

Geef ze allemaal een value van 1 en maak van de name een array door bijvoorbeeld name="score[]" en dan na de submit alle 'score' waarden bij elkaar optelt.
hoe doe ik dat?
want de input staat in een tabel zonder form.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dit is al een tweede topic dat ik je zie openen waarin je, klaarblijkelijk, lijkt te denken dat we een afhaalchinees zijn voor oplossingen voor al uw kleine probleempjes. Zo werkt 't hier echter niet; ik wil je dan ook graag even wijzen op onze Quickstart waarin staat beschreven wat we hier graag zien in een topicstart en je verzoeken, als dat na 't lezen ervan nog nodig is, een nieuw topic te openen dat wél voldoet aan de eisen die we hier stellen (en "eisen" klinkt heel zwaar, het valt reuze mee, maar je huidige topic en reactie op de hulp die je krijgt is wel héél karig). Ik vertel dan ook eigenlijk niet nieuws wat Creepy in "Maken van een reken app" je niet ook al heeft verteld. Daarnaast helpt 't als je tegen problemen aan loopt om eerst eens te debuggen (Debuggen: Hoe doe ik dat?) en überhaupt te zorgen dat je basiskennis onder de knie hebt voordat je vragen gaat stellen die je zelf ook prima kunt beantwoorden.

[ Voor 27% gewijzigd door RobIII op 17-02-2013 17:58 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.