1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
P.s. http://www.caraudio24.de/...f-Europe-2011::22858.html
P.p.s. http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr
RNS 310 aanschaffen en nooit meer DVD's kopen
[ Voor 141% gewijzigd door Khayma op 17-02-2013 16:29 ]
Dat is m.i. juist het probleem. Deze versie (travelpilot EX) voor de RNS 300 is nooit gekraakt en bestaat dus ook niet in het illegale circuit. Dat is dus volgens mij ook de reden dat ze er deze belachelijke prijzen voor durven/kunnen vragen.Appleman schreef op zondag 17 februari 2013 @ 16:24:
Ik vind het logisch. Je mag de keuze zelf maken. Of nog een apparaat erbij dat goedkoper is. Of alles in 1 ding dat gwn netjes in je interieur past. Luxe probleem.
EDIT:
(hey, je hebt je reactie gewijzigd en die van mij is dus meegewijzigd? :-) )
En de linkjes die jij noemt zijn 2011 CD's. Ik wil nu natuurlijk de nieuwste.
Bovendien zou ik nooit een RNS-systeem van Marktplaats afhalen als ik niet zeker weet dat hij op een 'eerlijke' wijze verkregen is...
[ Voor 22% gewijzigd door Galois op 17-02-2013 16:32 ]
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Het is toch heel simpel: als je het niet eens bent met de prijs, niet aanschaffen en niet gebruiken. Er zijn genoeg alternatieven beschikbaar voor routeplanning. Wat jij nu wilt is dat jij bepaalt wat je gebruikt en bepaalt wat de waarde is, en zo werkt het nu eenmaal niet.Galois schreef op zondag 17 februari 2013 @ 16:29:
Dat is m.i. juist het probleem. Deze versie (travelpilot EX) voor de RNS 300 is nooit gekraakt en bestaat dus ook niet in het illegale circuit. Dat is dus volgens mij ook de reden dat ze er deze belachelijke prijzen voor durven/kunnen vragen.
Een First World Problem
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

| | | · | | · | | · | | · | | | : | | |·| |·| |·| |·|
Nee, je begrijpt mij verkeerd.gambieter schreef op zondag 17 februari 2013 @ 16:35:
[...]
Het is toch heel simpel: als je het niet eens bent met de prijs, niet aanschaffen en niet gebruiken. Er zijn genoeg alternatieven beschikbaar voor routeplanning. Wat jij nu wilt is dat jij bepaalt wat je gebruikt en bepaalt wat de waarde is, en zo werkt het nu eenmaal niet.
Een First World Problem
Logisch, als ik het niet wil betalen, dan moet ik het niet kopen.
Maar deze topic gaat over mijn verbazing van deze exorbitante prijzen. Die m.i. gewoonweg niet kloppen.
En jouw reactie is de typische dooddoener die in mijn ogen niet op een discussieforum thuishoort.
Ik gebruik 'm inderdaad ook weinig. Kom niet zo vaak op plekken waar ik de weg niet ken en voor vakantie heb ik een Tomtom (want al die CD's aanschaffen voor de verschillende landen, is onbetaalbaar).mekkieboek schreef op zondag 17 februari 2013 @ 16:37:
Grote voordeel van de RNS300 is dat ie nooit gejat wordt uit je auto. Verder is ie (ik heb 'm zelf ook) zo onhandig (x minuten wachten met data inlezen voor je je bestemming mag invoeren
) dat ik het maar heb opgegeven. Navigeren doe ik met de telefoon, gratis nokia maps. De RNS300 is daarmee tot radio/cd gereduceerd, jammer dan.
Maar het is erg handig dat als je eens ergens bent, dat je zo'n ingebouwd iets hebt en niet hoeft te lopen klooien met het aansluiten van een extern navigatieding...
[ Voor 35% gewijzigd door Galois op 17-02-2013 16:41 ]
Nee, die kloppen wel, alleen zijn ze in jouw visie te hoog. Maar jouw visie is niet meer dan jouw (ononderbouwde en op sentimenten gebaseerde) mening.Galois schreef op zondag 17 februari 2013 @ 16:39:
Maar deze topic gaat over mijn verbazing van deze exorbitante prijzen. Die m.i. gewoonweg niet kloppen.
Die prijzen verbazen me niet: het is als de lage prijs van inktjetprinters en de hoge prijs van de patronen. Je krijgt waarschijnlijk heel veel voordeel bij de aanschaf van de RNS300 (mogelijk zelfs gesubsidieerd), en het bedrijf haalt de winst uit degenen die willen upgraden of dit doen vanuit een bedrijfssetting. Dat je daardoor als consument meer betaalt, tja, de prijzen van businessclass tickets zijn ook belachelijk hoog voor een consument.
Je zegt dus nu dat opmerkingen die niet passen in jouw visie niet op een forum thuishoren. Dan zul je niet vaak discussieren, want een van de essenties van discussies is dat niet iedereen het met je eens is, en dat je je eigen mening niet als een absolute waarheid gaat zien.En jouw reactie is de typische dooddoener die in mijn ogen niet op een discussieforum thuishoort.
Als het enige wat je wilt horen is "schandalig, dat zou niet mogen mogen" dan kun je beter protestpartijen gaan zoeken. Gaan zeggen dat iets niet op een discussieforum thuishoort zonder een kritische blik op je eigen mening is in ieder geval not done.
[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 17-02-2013 16:46 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nou ja, als je vergelijkt met andere navigatieprodukten, komt deze er wel erg beroerd uit. Niet alleen op prijs maar ook qua gebruiksgemak (CD's ipv intern flash- of harddisk, CD wisselen bij de grens, minutenlang wachten bij de start). Dan kun je zeggen, dat hoort bij beprijzen van auto's, helemaal kaal is een auto nog te doen (gambieter schreef op zondag 17 februari 2013 @ 16:43:
Nee, die kloppen wel, alleen zijn ze in jouw visie te hoog. Maar jouw visie is niet meer dan jouw (ononderbouwde en op sentimenten gebaseerde) mening.

| | | · | | · | | · | | · | | | : | | |·| |·| |·| |·|
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dit topic is gesloten.