Toon posts:

Wordfeud verdwenen en niet meer opnieuw te downloaden

Pagina: 1
Acties:

• Thexder
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09-2020
Sinds gisteren is Wordfeud van mijn originele, niet-gejailbreakte iPod Touch (met de meeste recente iOS-versie) geheel UIT ZICHZELF verdwenen!

Via het zoek-veld op m'n iPod is Wordfeud niet terug te vinden en ook met handmatig zoeken bleef het resultaat 0.

Maar het bizarre is: de app opnieuw downloaden lukt ook niet, want de App Store geeft aan dat ik Wordfeud wél nog op m'n iPod heb staan.

En sinds vandaag overkwam mij dit bij een tweede app, alleen op een ietwat andere wijze.

Ik ging de app "Ships N' Battles HD" downloaden en het downloaden zelf verliep op zich prima, maar na de download was de app niet te vinden op m'n iPod. En ook nu weer kan ik "Ships N' Battles HD" niet opnieuw downloaden, want de App Store geeft aan dat de download zelf gelukt is en dat ik de app zou moeten kunnen opstarten (getuige dat het INSTALL-knopje in de App Store nu OPEN aangeeft).

Dus ik heb nu twee apps die niet (meer) op m'n iPod zijn terug te vinden en opnieuw downloaden/installeren lukt ook niet.

Wat nu? Iemand een oplossing? Via Google heb ik ook gezocht, maar eigenlijk vond ik geen echte oplossing.

Ikzelf denk dat er voor mij nu 3 mogelijkheden zijn:
• óf ik haal mijn iPod helemaal leeg d.m.v. re-installatie;
• óf ik wacht op een volgende update van (een van) de apps;
• óf ik wacht op een volgende iOS-update;

Maar met ruim 700 apps nu op m'n iPod heb ik niet direct zin om m'n apparaat te re-installeren, dus als niemand een goede oplossing weet, zal ik geduldig wachten op een volgende app- en/of iOS-update in de hoop dat dat wél een oplossing biedt.

Alvast dank voor de reacties!

• harmpie21
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-09 10:23
Eventueel reserve kopie maken met iTunes en deze vervolgens terug te zetten, en daarna opnieuw proberen?

Verder ken ik dit probleem niet.. Zowel op de new iPad, iPod 4th gen & iPhone 4, iPhone 5.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Heb je je iPod al opnieuw opgestart?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:07
iOS 6 (beta) kan maximaal 500 apps volgens deze bron

http://jaxov.com/2012/07/ios-6-beta-maximum-500-apps/

http://midatlanticconsult...limit-number-of-ios-apps/

[Voor 18% gewijzigd door jeroen3 op 17-02-2013 16:45]

• harmpie21
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-09 10:23
Verder heb jij het hier over de Beta versies van iOs. Ik neem aan dat hij de final heeft?

Volgens deze bron kan er maximaal: 2149 Apps om de iPhone 3G en de iPhone 5 3569 Apps.

Dus ik denk dat de iPhone 4 (lees iPod Touch 4th Gen) daar tussen in moet zitten...

Klik

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Anoniem: 423265

Nee, dat is de theoretische hoeveelheid, als je alleen naar het aantal schermen en mapjes kijkt. Maar wellicht zijn er ook andere technische beperkingen, dat is niet ondenkbaar.

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-10 10:14
Er is geen ruimte meer op je schermen om deze apps kwijt te kunnen.
De apps kun je echter wel zien als je de ipod aan itunes hangt, en dan je home screens opnieuw gaat indelen.

De ontbrekende apps staan daar wel in de lijst, maar vallen op je ipod dus buiten boord omdat er simpelweg geen ruimte meer is. http://www.iphoneclub.nl/...eens-beheren-iphone-ipad/

• Thexder
Daedalus schreef op zondag 17 februari 2013 @ 16:30:
Heb je je iPod al opnieuw opgestart?
Ja al diverse keren, maar Wordfeud kreeg ik daar niet mee terug.
SgtElPotato schreef op zondag 17 februari 2013 @ 19:31:
Er is geen ruimte meer op je schermen om deze apps kwijt te kunnen.
De apps kun je echter wel zien als je de ipod aan itunes hangt, en dan je home screens opnieuw gaat indelen.

De ontbrekende apps staan daar wel in de lijst, maar vallen op je ipod dus buiten boord omdat er simpelweg geen ruimte meer is. http://www.iphoneclub.nl/...eens-beheren-iphone-ipad/
Die situatie heb ik allang (eerder) ondervangen door alle apps in mapjes onder te brengen waardoor ik zelfs nog (weer) ruimte over heb voor apps die ik om wat voor reden dan ook niet in een mapje wil opbergen.

Dat is mijn probleem echter ook niet: ik ben de Wordfeud-app gewoon écht kwijt en dat schreef ik al in m'n openingstopic,
Thexder schreef op zondag 17 februari 2013 @ 14:12:
...

Via het zoek-veld op m'n iPod is Wordfeud niet terug te vinden en ook met handmatig zoeken bleef het resultaat 0.
...
en ...
Thexder schreef op zondag 17 februari 2013 @ 14:12:
het bizarre is: de app opnieuw downloaden lukt ook niet, want de App Store geeft aan dat ik Wordfeud wél nog op m'n iPod heb staan.
...
———
harmpie21 schreef op zondag 17 februari 2013 @ 16:10:
Eventueel reserve kopie maken met iTunes en deze vervolgens terug te zetten, en daarna opnieuw proberen?

...
Ik heb altijd een bloedhekel aan iTunes gehad, dus ik was dan ook als een kind zo blij toen Apple het met het uitbrengen van iOS 5 mogelijk maakte om iOS voortaan over-the-air te updaten i.p.v. gedwongen via een kabeltje. En omdat de (mijn) iPod Touch 4th Gen. al standaard met iOS 6.0 was uitgerust, heb ik m'n iPod nog nooit aan iTunes gehangen en dus heb ik ook helemaal geen backup — misschien niet handig maar ach...

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wat gebeurt er als je op "open" in de store klikt? Niets.
Ik zou een backup en restore proberen. Je weet maar nooit, ben je namelijk ook niks kwijt.

Kun je de app via iTunes (opnieuw) slepen/installeren op de pagina waar je hem wilt hebben? Zo nee, wat geeft ie dan aan? Als je namelijk een app sleept op je startscherm dan zou itunes hem moeten verplaatsen.

Ik ben bang dat een app update weinig zal uitmaken. Een complete lege restore zou ook kunnen, maar dan ben je nog wel even bezig.

• Thexder
Even een update van mijn openingstopic voor wie interesse heeft.

Opnieuw ben ik een app kwijtgeraakt - deze keer de nieuwe Buienrader.nl - maar inmiddels is mij meer duidelijk geworden hóe/wanneer het (bij mij) gebeurd, alleen nog niet waaróm.

Allereerst,
iAmRenzo schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:15:
[...]

Ik ben bang dat een app update weinig zal uitmaken. [...]
dát is niet waar, zo heb ik intussen ervaren, want mijn Wordfeud heb ik weer terug doordat de makers een update van de app uitbrachten (vanwege bugfixes en uitbreidingen). Die update kon ik weer downloaden/installeren en zodoende kreeg ik Wordfeud weer terug op m'n iPod.

Die andere app waar ik het toen over had en die ik ook was kwijtgeraakt (Ships N' Battles HD) kreeg ik terug doordat Apple toevallig met een iOS-update kwam. Na het downloaden en installeren van de nieuwe iOS-versie verscheen ook Ships N' Battles HD weer op m'n iPod.

Ik heb het gevoel dat ik tegen een iOS-bug ben aangelopen. Want Ships N' Battles HD raakte ik destijds kwijt door dat ik de app uit de App Store ging downloaden om vervolgens tijdens dat downloaden ook nog updates van andere apps te gaan downloaden die in de App Store klaar stonden onder de Update-tab. En op diezelfde manier ben ik nu de nieuwe Buienradar.nl-app kwijtgeraakt, want ik ook nu zag ik het "live" gebeuren: het downloaden en installeren van Buienradar.nl was klaar, m'n iPod schakelde over op het downloaden van app-updates die ik in de App Store had en hup!, Buienradar.nl verdween van m'n iPod. Ik eerst nog even gezocht via Zoeken op de iPod maar ook daar was Buienradar.nl spoorloos terwijl de App Store aangeeft dat de app wél op m'n iPod zou moeten staan, want de Free/Buy/Install-knop staat nu op Open. Maar tik op Open dan gebeurt er niets.

En nu ik zo door m'n apps aan het bladeren ben (ik was het alweer vergeten omdat ik inmiddels een beetje gewend raak aan het tijdelijk verdwijnen van m'n apps): ook de app MyTube ben ik zo tussentijds even kwijt geweest, maar dankzij een update die toevallig snel voorbij kwam had ik MyTube weer gauw terug.

(Mijn) Conclusie: als er een nieuwe app wordt gedownload/geïnstallateerd en je start tijdens de download/installatie een tweede download (of update) uit de App Store, dan gaat er kennelijk af en toe iets fout en verdwijnt pardoes die eerste gedownloade app na installatie van de (mijn) iPod.

Dit gebeurde overigens zo niet met mijn Wordfeud uit de openingstopic! Ik heb en speel Wordfeud al járen en die app verdween destijds écht zomaar spontaan van m'n iPod, zónder dat ik andere apps tegelijk aan het updaten/downloaden/installeren was.
Pagina: 1

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee