Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
De ene is normaal, de andere ergonomisch.
Correct me if I'm wrong.
Correct me if I'm wrong.
Verwijderd
geen id wat het verschil is, maar dat maakt niet uit! Je moet gewoon de MS Intellimouse explorer kopen: optisch, egronomisch, plus internetknoppen: wat wil je nog meer? Echt een superding!
Verwijderd
iddOp zondag 03 juni 2001 12:31 schreef Herodion het volgende:
geen id wat het verschil is, maar dat maakt niet uit! Je moet gewoon de MS Intellimouse explorer kopen: optisch, egronomisch, plus internetknoppen: wat wil je nog meer? Echt een superding!
goed gezegtOp zondag 03 juni 2001 12:31 schreef Herodion het volgende:
Verwijderd
ik heb ze alle twee. Persoonlijk vind ik de MS muis beter. Ze is grooter, heeft superhandige internetknoppen en ze is volgens mij nauwkeuriger 
Mijn Logitech laat de cursor soms maar irritant beven.
Greetz
Taranis
Greetz
Taranis
Het gaat over de MS muizen, dus als jij dan zegt dat je voor de MS muis gaat, moeten wij dan weten welke van de twee je bedoeld?ik heb ze alle twee. Persoonlijk vind ik de MS muis beter. Ze is grooter, heeft superhandige internetknoppen en ze is volgens mij nauwkeuriger
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Ik heb ff wat pics gevonden:
Microsoft Wheel Mouse Optical:

Microsoft IntelliMouse met IntelliEye:
Microsoft Intellimouse Explorer:

Het verschil tussen de Wheel Mouse Optical en de IntelliMouse met IntelliEye is dus dat de Wheel Mouse Optical ook voor linkshandigen is.
Maar jullie hebben me overgehaald om toch maar de Intellimouse Explorer te nemen. Alleen ik heb nu gewoon een standaard Intellimouse (dus niet optisch), en ik vroeg mij af of dan de Intellimouse Explorer niet heel erg "anders" is? (ander model, veel groter)
Microsoft Wheel Mouse Optical:

Microsoft IntelliMouse met IntelliEye:
Microsoft Intellimouse Explorer:

Het verschil tussen de Wheel Mouse Optical en de IntelliMouse met IntelliEye is dus dat de Wheel Mouse Optical ook voor linkshandigen is.
Maar jullie hebben me overgehaald om toch maar de Intellimouse Explorer te nemen. Alleen ik heb nu gewoon een standaard Intellimouse (dus niet optisch), en ik vroeg mij af of dan de Intellimouse Explorer niet heel erg "anders" is? (ander model, veel groter)
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Pagina: 1