Vorige week heb ik een verse installatie gedaan Windows 7 Ultimate (X86) op mijn PC. Installeren van de verschillende programma's is perfect verlopen. Als ik de PC opstart en vervolgens op het inlogscherm terechtkom, dan loopt de PC al vast. Geen muisbewegingen meer, het scherm wordt zwart en daarna blauw (verder geen meldingen).
Het volledig opnieuw installeren van Win 7 heb ik een kleine week geleden ook al een keer gedaan; toen was er sprake van hetzelfde probleem.
Opstarten in veilige modus lukt overigens gewoon.... Gisteren heb ik via Systeemherstel de PC hersteld naar een vroeger punt (toen was er geen sprake van vastlopen). Ook dit heeft geen effect gehad op de opstartproblemen.
PC bevat geen virus of malware.
Wat kan er aan de hand zijn?
Het volledig opnieuw installeren van Win 7 heb ik een kleine week geleden ook al een keer gedaan; toen was er sprake van hetzelfde probleem.
Opstarten in veilige modus lukt overigens gewoon.... Gisteren heb ik via Systeemherstel de PC hersteld naar een vroeger punt (toen was er geen sprake van vastlopen). Ook dit heeft geen effect gehad op de opstartproblemen.
PC bevat geen virus of malware.
Wat kan er aan de hand zijn?