Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amadeus123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15-08-2024
Niettegenstaande de google nexus 7 mij een zeer goede budget tablet lijkt vind ik de prijs toch nog "veel" te hoog voor wat ik hem vooral zou gebruiken:
Ik zou namelijk enkel films op de tablet willen bekijken (met oortjes in dus speakers hoeven niet goed te zijn).

2de hands vind ik ondere andere terug: Hannspree HANNSpad SN10T1

Hebben jullie verder nog alternatieven als het enkel en alleen om films of series gaat die ik zonder haperen en met ondertittels en alle gemak wil bekijken. Misschien een ipad 1 of oudere tablet die nu sterk in prijs zijn gedaald, of gewoonweg echte budget tablets?

Graag wat info

Als ik er dan toch een max budget moet aangeven: ongeveer 75€ aangezien ik mijn laptop heb voor alle andere bezigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Wat heb je zelf gevonden?
€75 is echt een budget prijs, en voor dat geld heb je gewoon een apparaat wat het misschien wel prima doet, maar wel een matig scherm, matig accuduur heeft en gewoon niet vlot is.

Een advies, speel nu voorlopig gewoon je films en series op je laptop af en spaar door tot je een echte prettige tablet kan kopen zoals de Nexus 7 of iets dergelijks..

Heb je veel meer plezier en minder ergernissen aan.

Edit: Die Hannspree heeft gewoon waardeloze specificaties, met oa Android 2.2 (wie wil dat nu nog..!!) en een waardeloze accu capaciteit. De Tegra 2 valt nog wel relatief mee, maar is geen hoogvlieger. En beetje Chinese tablet (excl. inklarings en BTW kosten) kan nog in diezelfde prijs range zitten.

Edit2: Ik zie dat er ook custom ROMS er voor beschikbaar zijn, misschien valt het dan toch wel mee? Theoretisch gezien moet je met de Tegra2 CPU/GPU wel een 720p film of serie zonder problemen kunnen afspelen.

[ Voor 38% gewijzigd door Quad op 17-02-2013 02:41 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amadeus123
Ik begrijp je reactie, maar had deze dus ook verwacht.
De enige reden dat ik een tablet zou aankopen is omdat ik tijden de fitness films wil kijken en dit niet kan met mijn laptop. Ik persoonlijk vind een google nexus 7 voor enkel en alleen films dus veel te duur aangezien ik de tablet anders niet ga gebruiken.

Wat ik zelf heb gevonden: oa 2de hands Hannspree HANNSpad SN10T1 met idd de roms die veel besproken zijn op tweakers forum.

[ Voor 7% gewijzigd door amadeus123 op 17-02-2013 02:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Is een BT headset icm je laptop niet handiger? :p
Kan je dat ding neer zetten zonder problemen waar je wilt, via China haal je voor 2 tientjes een perfecte binnen en je kan draadloos lekker sporten en genieten van muziek en films te gelijkertijd.

Zo heb ik een BT headsetje verbonden met een MP4 speler en doe ik dat op de fitness luisteren naar mijn eigen muziek.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amadeus123
Ja maar ik sport in een fitnesscenter. Het lijkt mij gebruiksvriendelijk om gewoon de tablet op het betreffende fitnesstoestel te leggen, recht voor mij ,en om zo van mijn films te genieten :D